Automobilizam: Riječanin Mario Jurišić ostvario zapažen nastup na utrci "11. GHD Lučine 2014."

Srijeda, 13. kolovoza 2014. 18:55 Napisao/la  Miroslav Krpan

Jurišić je vozio ujednačena vremena tijekom sve tri bodovne vožnje izuzetno zahtjevnom dionicom staze dugom 4 km

U susjednoj Sloveniji, na dionici Todraž – Lučine, zapadno od Ljubljane, održana je međunarodna brdska automobilistička utrka „11. GHD Lučine 2014.“ u organizaciji ljubljanskog AMD „Zvezda“. Bodovana za FIA Europski kup EHCC, Prvenstvo Srednjeeuropske zone (CEZ) turističkih i povijesnih vozila, Prvenstvo Slovenije i Pokal AŠ 2005 okupila je 77 vozača i vozačica iz osam europskih zemalja.

U jakoj međunarodnoj konkurenciji nastupila su četiri vozača hrvatskih klubova. Riječanin Mario Jurišić, član Autokluba „RI autosport“, 2012. godine deveti u FIA Europskom brdskom kupu, prvi je puta nastupio u nedavno nabavljenom automobilu „Opel Vectra STW“, nekadašnjim trofejnim automobilom višestrukog hrvatskog prvaka Splićanina Branka Krstulovića. Već prvi nastup i svojevrsni izazov nakon nastupa u „Citroenu AX“ Jurišiću je polučio zapažen rezultat – pobjedu klase E1-2000 ccm, peto mjesto „Divizije 3“, a u ukupnom je poretku bio 20. s time da je ispred njega bilo i deset formula i prototipova. Jurišić je vozio ujednačena vremena tijekom sve tri bodovne vožnje izuzetno zahtjevnom dionicom staze dugom 4 km.

Boje Autokluba „Dubrovnik racing“ u Sloveniji su branila i trojica mađarskih internacionalaca – ukupno najuspješniji Istvan Kavecz (BMW E90) na 13. poziciji (četvrti u Diviziji 3), Laszlo Hernadi (Mitsubishi Lancer EVO VIII) sa 18. mjestom generalke i trećim u Diviziji 2 grupe A. Iskusni i trofejni formulaš Laszlo Szasz (Formula Zytec Reynard F3000) nije završio natjecanje. Poslije prve vožnje imao je izvrsno četvrto vrijeme, ali je u drugoj izbjegao težu nesreću naišavši na stazi na kolute rubnih sigurnosnih guma zbog čega je i odustao.

Ukupnu pobjedu ostvario je Švicarac Tiziano Riva s formulom „Reynard 92D“ s prednošću od 2,11 sekundi ispred drugog Čeha Vaclava Janika (formula Lola B02/50), dok se trećim mjestom morao zadovoljiti crnogorski prvak Jovan Aćimić u prototipu Osella PA20.

Najuspješniji slovenski natjecatelj bio je na 11. mjestu Matevž Boh (Mitsubishi Lancer EVO IX), a najbolje vrijeme dana u prvoj vožnji ostvario je jedan od favorita Talijan Federico Liber (2:05,58 minuta uz prosjek 114,67 km/sat), koji je u drugoj vožnji zbog izlijetanja svojom formulom izgubio šansu za sigurnu pobjedu. Uz Libera odustalo je još deset vozača.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.