Automobilizam: Riječanin Mario Jurišić ostvario zapažen nastup na utrci "11. GHD Lučine 2014."

Srijeda, 13. kolovoza 2014. 18:55 Napisao/la  Miroslav Krpan

Jurišić je vozio ujednačena vremena tijekom sve tri bodovne vožnje izuzetno zahtjevnom dionicom staze dugom 4 km

U susjednoj Sloveniji, na dionici Todraž – Lučine, zapadno od Ljubljane, održana je međunarodna brdska automobilistička utrka „11. GHD Lučine 2014.“ u organizaciji ljubljanskog AMD „Zvezda“. Bodovana za FIA Europski kup EHCC, Prvenstvo Srednjeeuropske zone (CEZ) turističkih i povijesnih vozila, Prvenstvo Slovenije i Pokal AŠ 2005 okupila je 77 vozača i vozačica iz osam europskih zemalja.

U jakoj međunarodnoj konkurenciji nastupila su četiri vozača hrvatskih klubova. Riječanin Mario Jurišić, član Autokluba „RI autosport“, 2012. godine deveti u FIA Europskom brdskom kupu, prvi je puta nastupio u nedavno nabavljenom automobilu „Opel Vectra STW“, nekadašnjim trofejnim automobilom višestrukog hrvatskog prvaka Splićanina Branka Krstulovića. Već prvi nastup i svojevrsni izazov nakon nastupa u „Citroenu AX“ Jurišiću je polučio zapažen rezultat – pobjedu klase E1-2000 ccm, peto mjesto „Divizije 3“, a u ukupnom je poretku bio 20. s time da je ispred njega bilo i deset formula i prototipova. Jurišić je vozio ujednačena vremena tijekom sve tri bodovne vožnje izuzetno zahtjevnom dionicom staze dugom 4 km.

Boje Autokluba „Dubrovnik racing“ u Sloveniji su branila i trojica mađarskih internacionalaca – ukupno najuspješniji Istvan Kavecz (BMW E90) na 13. poziciji (četvrti u Diviziji 3), Laszlo Hernadi (Mitsubishi Lancer EVO VIII) sa 18. mjestom generalke i trećim u Diviziji 2 grupe A. Iskusni i trofejni formulaš Laszlo Szasz (Formula Zytec Reynard F3000) nije završio natjecanje. Poslije prve vožnje imao je izvrsno četvrto vrijeme, ali je u drugoj izbjegao težu nesreću naišavši na stazi na kolute rubnih sigurnosnih guma zbog čega je i odustao.

Ukupnu pobjedu ostvario je Švicarac Tiziano Riva s formulom „Reynard 92D“ s prednošću od 2,11 sekundi ispred drugog Čeha Vaclava Janika (formula Lola B02/50), dok se trećim mjestom morao zadovoljiti crnogorski prvak Jovan Aćimić u prototipu Osella PA20.

Najuspješniji slovenski natjecatelj bio je na 11. mjestu Matevž Boh (Mitsubishi Lancer EVO IX), a najbolje vrijeme dana u prvoj vožnji ostvario je jedan od favorita Talijan Federico Liber (2:05,58 minuta uz prosjek 114,67 km/sat), koji je u drugoj vožnji zbog izlijetanja svojom formulom izgubio šansu za sigurnu pobjedu. Uz Libera odustalo je još deset vozača.