RZ Motorsport - Čabar 2015: Mađar Istvan Kavecz prvi, Siniša Krainc drugi

Utorak, 21. srpnja 2015. 21:15 Napisao/la  Miroslav Krpan

Mađar Istvan Kavecz u BMW E90 prvu je vožnju "odradio" za 3:09,811 minuta, stekavši prednost od 1,690 sekundi ispred prošlogodišnjeg pobjednika Siniše Krainca 


Međunarodna brdska auto utrka „RZ Motorsport-Čabar 2015.“, četvrta ovosezonska bodovna utrka Prvenstva Republike Hrvatske održana je u vrhunskom oktanskom ozračju i izuzetnom organizacijom Auto karting kluba „Petar Klepac“ iz Malog Luga, na stazi Smrečje-Tršće. Pokrovitelji su bili Primorsko-goranska županija, Grad Čabar i RZ Motorsport, a glavni sponzor Ina Industrija nafte d.d. Ukupno je sudjelovalo 77 vozača iz pet europskih zemalja, među kojima uz 50 za bodove državnog prvenstva, gosti iz Italije, Slovenije, Austrije i Češke borili su se za Nagradu organizatora.

Na vrhunski pripremljenoj stazi dugoj 4.900 metara do posljednjih sekundi vodila se borba za pobjedničko postolje ukupnog poretka Kategorije I turističkih automobila. Subotnji trening samo nakratko u tri navrata dijelove staze namočila je prolazna kiša, ali dvodnevno „prženje“ kako vozača tako i ljubitelja brzina uz stazu na više od 37 stupnjeva u srcu Gorskog kotara nije omelo zanimljive borbe za pobjednike brojnih klasa i skupina.

Mađar Istvan Kavecz u "dresu" Autokluba Dubrovnik racing imao je svoj dan. U vrhunski pripremljenom BMW E90 prvu je vožnju „odradio“ za 3:09,811 minuta stekavši prednost od 1,690 sekundi ispred prošlogodišnjeg pobjednika i vodećeg u državnom prvenstvu riječkog asa Siniše Krainca (AK Rijeka).

Neznatno više od četiri sekunde za vodećim u prvoj je vožnji zaostao lider domaćina Tomislav Muhvić, dok je ugodno iznenađenje priredio na svoj rođendan matuljski automobilist Đani Varljen, član AKK Šibenik vozeći Hondu Civic TypeR grupe A 3:15,683 minuta, što je bilo četvrto vrijeme.

Rasplet za pobjedničko postolje očekivan je upravo među spomenutom četvorkom. No, drugu vožnju, izlijetanjem u zaštitne balvane uz stazu neposredno pred ciljem nije okončao Muhvić srećom bez posljedice po sebe. Mađar je i drugu vožnju odvezao sa stilom nepunu sekundu slabije od prve, dok je Krainc ostao u okvirima prvog vremena. Bila je to potvrda pozicija 1 i 2, a treću je i drugom dobrom vožnjom unutar Kategorije I PH zaključio slavljenik Varljen.

Varljen je osvojio grupu A, Kavecz grupu E1, a Zagrepčanin Damir Mašić grupu N. Ekipno neupitna još jedna pobjeda brojne ekipe AK Dubrovnik racing ispred AK Rijeka, a treća ovog puta mlada ekipa Autokluba Solin za koju su nastupila čak šestorica vozača. Očekivana pobjeda u PH Povijesnih vozila i ovog puta ide Mladenu Sigurnjaku (AK Učka Sport), a AKK Zanatlija Zagreb zahvaljujući dobroj vožnji Ivana Smoleka.

Za Nagradu organizatora Kavecz je imao žestokog rivala u Slovencu Milanu Bubniču u robusnoj Lancia Delta Integrale koji je odvezao najbolje vrijeme druge vožnje 3:08,399 minuta i stigao do Mađara na samo 46 tisućinki ukupnog zaostatka. Uz unikatne i originalne suvenir pehare od drva posebno su nagrađeni Slovenac Vladimir Stankovič za najbolje vrijeme manifestacije u formuli Coloni F3 vozeći 3:08,216 minuta, te jedina vozačica Čehinja Taus Kerstin (Subaru Impreza WRX grupe N).

Rezultati PH:
Kategorija I – ukupno 1. Kavecz (AK Dubrovnik racing, BMW E90) 6.20,497 minuta (zbroj vremena 2 vožnje), 2. Krainc (AK Rijeka, Ford escort RS Cosworth) +2,644 sekunde, 3. Varljen (AKK Šibenik, Honda Civic TypeR) +12,645, 4. Mašić (Austrija, Mitsubishi Lancer Evo IX) +13,633, 5. Hernady (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer Evo VIII) +15,122, 6.Kopajtić (Rijeka, Zastava Yugo) +22,358, 7. Puškar (Zagreb Racing Team, Mitsubishi Lancer Evo VIII) +27,736, 8. Stefanović (Velika Gorica, Renault Clio) +32,203, 9. M.Franić (Dubrovnik racing, VW Golf I) +35,879, 10. Ćoza (Rijeka, Citroen C2) +37,386;
grupa N 1. Mašić, 2. Čikor (Honda Civic), 3. Knego (oba Dubrovnik racing, Honda Civic TypeR);
grupa A 1. Varljen, 2. Hernady, 3. Puškar;
grupa E1 1. Kavecz, 2. Krainc, 3. Kopajtić;
klase: N2 1. Čikor, 2. Vičević (Rijaka), 3. Đ.Franić (Dubrovnik racing);
N3 1. Knego, 2. Latinović (Delta Sport Zagreb);
N4 1. Mašić;
A6 1. Katić (Opatija Motorsport), 2. Barović (Župa Dubrovačka), 3. Bekavac (Solin);
A7. 1. Ćoza, 2. Pavičić (Petar Klepac Gerovo);
A8 1. Varljen; A9 1. Hernady, 2. Puškar;
E1-11 1. Bekavac (Solin), 2. Đajić (Ragusa racing), 3. Milković (Dubrovnik racing);
E1-14 1. P. Vivoda (Buzet Autosport), 2. Križanac (Solin);
E1-15 1. Krota (Buzet Autosport), 2. Barić (RTZ), 3. Batalić (Solin);
E1-16 1. Kopajtić, 2. Jurišić (RI autosport), 3. Majić (Velika Gorica);
E1-17 1. Stefanović, 2. M. Franić, 3. Herceg (P. Klepac);
E1-23 1. Kavecz, 2. Krainc, 3. Krišto (RI autosport);
ekipe 1. AK Dubrovnik racing 74 boda, 2. AK Rijeka 67, 3. AK Solin 52,5 bodova;
timovi 1. Ina Ultra racing team (Knego, M.Franić, Đ.Franić).

PH Povijesna vozila
ukupno 1. Sigurnjak (Učka sport, VW Golf) 7.18,650 minuta, 2. Smolek (AKK Zanatlija Zagreb,Fiat Abarth) +1:06,656 minuta, 3. Jurić (Buzet, Foat 1100 R);
ekipe 1. AKK Zanatlija 28 bodova, 2. AK Buzet 21, 3. AK Učka Sport 20.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.