RZ Motorsport - Čabar 2015: Mađar Istvan Kavecz prvi, Siniša Krainc drugi

Utorak, 21. srpnja 2015. 21:15 Napisao/la  Miroslav Krpan

Mađar Istvan Kavecz u BMW E90 prvu je vožnju "odradio" za 3:09,811 minuta, stekavši prednost od 1,690 sekundi ispred prošlogodišnjeg pobjednika Siniše Krainca 


Međunarodna brdska auto utrka „RZ Motorsport-Čabar 2015.“, četvrta ovosezonska bodovna utrka Prvenstva Republike Hrvatske održana je u vrhunskom oktanskom ozračju i izuzetnom organizacijom Auto karting kluba „Petar Klepac“ iz Malog Luga, na stazi Smrečje-Tršće. Pokrovitelji su bili Primorsko-goranska županija, Grad Čabar i RZ Motorsport, a glavni sponzor Ina Industrija nafte d.d. Ukupno je sudjelovalo 77 vozača iz pet europskih zemalja, među kojima uz 50 za bodove državnog prvenstva, gosti iz Italije, Slovenije, Austrije i Češke borili su se za Nagradu organizatora.

Na vrhunski pripremljenoj stazi dugoj 4.900 metara do posljednjih sekundi vodila se borba za pobjedničko postolje ukupnog poretka Kategorije I turističkih automobila. Subotnji trening samo nakratko u tri navrata dijelove staze namočila je prolazna kiša, ali dvodnevno „prženje“ kako vozača tako i ljubitelja brzina uz stazu na više od 37 stupnjeva u srcu Gorskog kotara nije omelo zanimljive borbe za pobjednike brojnih klasa i skupina.

Mađar Istvan Kavecz u "dresu" Autokluba Dubrovnik racing imao je svoj dan. U vrhunski pripremljenom BMW E90 prvu je vožnju „odradio“ za 3:09,811 minuta stekavši prednost od 1,690 sekundi ispred prošlogodišnjeg pobjednika i vodećeg u državnom prvenstvu riječkog asa Siniše Krainca (AK Rijeka).

Neznatno više od četiri sekunde za vodećim u prvoj je vožnji zaostao lider domaćina Tomislav Muhvić, dok je ugodno iznenađenje priredio na svoj rođendan matuljski automobilist Đani Varljen, član AKK Šibenik vozeći Hondu Civic TypeR grupe A 3:15,683 minuta, što je bilo četvrto vrijeme.

Rasplet za pobjedničko postolje očekivan je upravo među spomenutom četvorkom. No, drugu vožnju, izlijetanjem u zaštitne balvane uz stazu neposredno pred ciljem nije okončao Muhvić srećom bez posljedice po sebe. Mađar je i drugu vožnju odvezao sa stilom nepunu sekundu slabije od prve, dok je Krainc ostao u okvirima prvog vremena. Bila je to potvrda pozicija 1 i 2, a treću je i drugom dobrom vožnjom unutar Kategorije I PH zaključio slavljenik Varljen.

Varljen je osvojio grupu A, Kavecz grupu E1, a Zagrepčanin Damir Mašić grupu N. Ekipno neupitna još jedna pobjeda brojne ekipe AK Dubrovnik racing ispred AK Rijeka, a treća ovog puta mlada ekipa Autokluba Solin za koju su nastupila čak šestorica vozača. Očekivana pobjeda u PH Povijesnih vozila i ovog puta ide Mladenu Sigurnjaku (AK Učka Sport), a AKK Zanatlija Zagreb zahvaljujući dobroj vožnji Ivana Smoleka.

Za Nagradu organizatora Kavecz je imao žestokog rivala u Slovencu Milanu Bubniču u robusnoj Lancia Delta Integrale koji je odvezao najbolje vrijeme druge vožnje 3:08,399 minuta i stigao do Mađara na samo 46 tisućinki ukupnog zaostatka. Uz unikatne i originalne suvenir pehare od drva posebno su nagrađeni Slovenac Vladimir Stankovič za najbolje vrijeme manifestacije u formuli Coloni F3 vozeći 3:08,216 minuta, te jedina vozačica Čehinja Taus Kerstin (Subaru Impreza WRX grupe N).

Rezultati PH:
Kategorija I – ukupno 1. Kavecz (AK Dubrovnik racing, BMW E90) 6.20,497 minuta (zbroj vremena 2 vožnje), 2. Krainc (AK Rijeka, Ford escort RS Cosworth) +2,644 sekunde, 3. Varljen (AKK Šibenik, Honda Civic TypeR) +12,645, 4. Mašić (Austrija, Mitsubishi Lancer Evo IX) +13,633, 5. Hernady (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer Evo VIII) +15,122, 6.Kopajtić (Rijeka, Zastava Yugo) +22,358, 7. Puškar (Zagreb Racing Team, Mitsubishi Lancer Evo VIII) +27,736, 8. Stefanović (Velika Gorica, Renault Clio) +32,203, 9. M.Franić (Dubrovnik racing, VW Golf I) +35,879, 10. Ćoza (Rijeka, Citroen C2) +37,386;
grupa N 1. Mašić, 2. Čikor (Honda Civic), 3. Knego (oba Dubrovnik racing, Honda Civic TypeR);
grupa A 1. Varljen, 2. Hernady, 3. Puškar;
grupa E1 1. Kavecz, 2. Krainc, 3. Kopajtić;
klase: N2 1. Čikor, 2. Vičević (Rijaka), 3. Đ.Franić (Dubrovnik racing);
N3 1. Knego, 2. Latinović (Delta Sport Zagreb);
N4 1. Mašić;
A6 1. Katić (Opatija Motorsport), 2. Barović (Župa Dubrovačka), 3. Bekavac (Solin);
A7. 1. Ćoza, 2. Pavičić (Petar Klepac Gerovo);
A8 1. Varljen; A9 1. Hernady, 2. Puškar;
E1-11 1. Bekavac (Solin), 2. Đajić (Ragusa racing), 3. Milković (Dubrovnik racing);
E1-14 1. P. Vivoda (Buzet Autosport), 2. Križanac (Solin);
E1-15 1. Krota (Buzet Autosport), 2. Barić (RTZ), 3. Batalić (Solin);
E1-16 1. Kopajtić, 2. Jurišić (RI autosport), 3. Majić (Velika Gorica);
E1-17 1. Stefanović, 2. M. Franić, 3. Herceg (P. Klepac);
E1-23 1. Kavecz, 2. Krainc, 3. Krišto (RI autosport);
ekipe 1. AK Dubrovnik racing 74 boda, 2. AK Rijeka 67, 3. AK Solin 52,5 bodova;
timovi 1. Ina Ultra racing team (Knego, M.Franić, Đ.Franić).

PH Povijesna vozila
ukupno 1. Sigurnjak (Učka sport, VW Golf) 7.18,650 minuta, 2. Smolek (AKK Zanatlija Zagreb,Fiat Abarth) +1:06,656 minuta, 3. Jurić (Buzet, Foat 1100 R);
ekipe 1. AKK Zanatlija 28 bodova, 2. AK Buzet 21, 3. AK Učka Sport 20.