Poruka gledateljima je jasna: tko želi biti milijunaš, neka dođe u Maksimir na utakmicu protiv PSG-a 24. listopada. A, kakva bi mogla biti poruka maksimirskim igračima: tko želi biti milijunaš neka napokon odigra dobru utakmicu u Ligi prvaka! Recimo, baš 24. listopada protiv PSG-a… Možda bi netko od njih napokon mogao dosegnuti neki unosni transfer.
Zasad se Dinamovi trudbenici trude osigurati unosnu zaradu - navijačima. Na utakmici protiv PSG-a „plavi“ će organizirati nagradnu igru s fondom od milijun kuna. U tu su svrhu u petak pred novinare simbolički „izgurali“ i Tarika Filipovića, velikoga Dinamova navijača, voditelja nekadašnjeg kviza „Tko želi biti milijunaš“.
- Uvijek sam ondje gdje se legalno dijeli milijun kuna, dobacio je popularni voditelj.
Pred novinare su, promovirajući novu Dinamovu akciju, istupili i svi igrači prve momčadi. Naguralo ih se 24, a za govornicu su istupali Mateo Kovačić, Josip Šimunić i Ivan Kelava.
- Sjećam se kad je Dinamo devedesetih godina igrao u Ligi prvaka, pamtim onu atmosferu i želio bih to doživjeti. Možda će nekome biti čudna ideja s nagradnom igrom, ali ako je to način potaknuti ljude da dođu, super. Pokušat ćemo 'zapaliti' navijače, naglasio je Šimunić.
Pritom je odbio primjedbu da Dinamo na ovaj način zapravo plaća navijačima dolazak na utakmicu.
- Ne bih ja baš rekao da je to tako. Mislim da se radi o pozitivnoj akciji. Ma, sve je oko našeg nogometa negativno, a tome doprinose i mediji. Ali, ne želim time ništa prigovarati medijima, provukao je Šimunić.
Među inicijatorima ideje su i Kovačić i Kelava.
- Svi su upoznati s našom malom akcijom, mislim da ćemo uspjeti i nadam se da će se navijač kojega izvučemo doista usrećiti, istaknuo je Kovačić.
Doduše, u klubu još nisu obznanili detalje oko nagradne igre, no vrlo će vjerojatno tih milijun kuna „raspršiti“ na nekoliko dobitnika. Dakle, nitko neće biti milijunaš, ali vjerojatno će se zadovoljiti s nekoliko desetaka tisuća ili stotina tisuća kuna…
Zanimljivo je da je klub pritom sam sebi priredio zamku. U nagradnoj će igri sudjelovati svaki gledatelj, dakle svatko tko ulaznicu s bar kodom provuče kroz brojač na ulazu. U „bubnju“ će biti i vlasnici ulaznica za ložu. Možemo samo zamisliti reakciju javnosti kad bi pozamašan dio fonda pripao nekom iz VIP salona…
Zanimljivo je, nadalje, da fond o milijun kuna vrijedi samo u slučaju da na stadionu bude minimalno 25.000 gledatelja. Bude li ih manje, tada će i nagrada biti niža. Kako god, ulaznice za utakmicu protiv PSG-a osvanule su u prodaji već u petak.
- Bili smo jako razočarani slabim posjetom na utakmici protiv Porta. Nas je nekoliko sjedilo u svlačionici i razmišljalo što bismo mogli učiniti. Pala nam je na pamet ta ideja. Potom smo otišli u Upravu pitati je li to uopće izvedivo. Poanta je da na stadionu bude što veći broj gledatelja. Takve su akcije, primjerice, uobičajene u SAD. Imao sam priliku biti na nekoliko sportskih događaja u SAD i ondje je posve normalno da gledatelji u pauzi na hokeju pucaju po golu ili na poluvremenu košarkaške utakmice gađaju koš, a za nagradu dobiju automobil ili novac, dodao je Kelava.
Doduše, „mala“ je razlika što ondje nagrade dijele sponzori, a ne igrači. U Dinamu je drukčije. Još uvijek ne znamo hoće li svaki igrač za nagradni fond izdvojiti jednaku svotu ili će postotak ovisiti o visini ugovora. Bude li, dakle, fond milijun kuna i budu li sva 24 igrača izdvojili jednaku svotu, računica je zanimljiva: svaki će Dinamov igrač platiti 41.666 kn.
Fotogalerija: Pixsell