Slovenska posada Rok Turk - Blanka Kacin, u prestižnom „Hyundai i20 R5“, uz najbolja vremena svih osam brzinskih ispita, ukupni su pobjednici međunarodnog „21. INA Rallya Poreč 2020.“, na kojem su protekla dva dana sudjelovale 64 posade iz Hrvatske, Slovenije, Italije i Austrije.
Nimalo lakih osam brzinskih ispita, na četiri lokacije šireg porečkog okruženja, zahtjevale su od sudionika, usprkos izvrsnim suhim i sunčanim vremenskim uvjetima, vještinu i koncentraciju, ali i malo sreće, tim više jer je konkurencija, kako onih jačih i bržih automobila, tako i onih slabijih klasa, bila izuzetno jaka.
Ne čudi, obzirom da je ovo bilo jedno od odlučujućih, treće u ovogodišnjem osiromašenom kalendaru i hrvatskog i slovenskog nacionalnog prvenstva, a izvrsnom organizacijom Autokluba Poreč Motorsport i suorganizatora AKORK Skok racing 1993, provedeno uz posebne epidemiološke mjere i uz minimalno prisustvo onih najvatrenijih ljubitelja brzina uz staze posebnih ispita.
Rok Turk i Blanka Kacin slovili su favoritima, poveli u startu, iz brzinca u brzinac sakupljali prednost i poslije 264 km itinerera, na 80-tak km BI, ostvarili ukupno vrijeme 42:01,1 minutu.
Ugodno iznenađenje u samoj završnici priredio je trofejni dubrovačko-zagrebački tandem Niko Pulić - Davor Devunić (na fotografiji u sredini) vozeći „Ford Fiestu RC4“, probivši se na drugo mjesto ukupnog poretka sa samo jednom jedinom desetinkom prednosti ispred slovenske posade Aleš Zrinki - Rok Vidmar (Ford Fiesta R5).
Ovim su rezultatom Pulić i Devunić na 21. porečkom rallyu upisali pobjedu ukupnog poretka za PH, ispred buzetsko-zagrebačke posade Viliam Prodan - Zoran Raštegorac, koji su prvi put nastupili u Ford Fiesti Rally 4 i osvojili peto mjesto, nepunu minutu bolje od posade Juraj Šebalj - Ivan Pogačić, svojevrsnih favorita za porečku pobjedu među hrvatskim posadama. Među prvih deset „generalke“ bilo je šest slovenskih i četiri hrvatske posade.
Do ciljne rampe na porečkom parkiralištu Žatika stigle su svega 43 posade.
Uglavnom ubog tehničkih kvarova, ali i nekoliko izlijetanja, odustala je čak 21 posada.
Teža oštećenja svojih automobila uspjeli su realizirati Slovenci Miklavčić - Černigoj i Grossi - Kavčić, te domaći Jugovac - Milanović i Matošević - Radovčić.
Ovogodišnji porečki rally bio je pravi pomor za istarske posade, odustale su sve osim jedine plasirane na 33. mjestu ukupnog poretka Đusti - Muhamedali, u novom Peugeotu 208, ujedno petih klase 5 za PH.
U hrvatskom prvenstvu pobjeda klase 5 pripala je posadi Lončarić - Vojvodić (AKK Sveta Nedelja, Subaru Impreza), klase 4 Katić - S. Rubinić (AK Opatija Motorsport, VW Polo), a klase 3 Mavričić - Puž (AK Opatija Motorsport, Renault Clio RS).
Kroz dva tjedna, i slovenske i hrvatske relijaše, očekuje nastup na posljednjem natjecanju sezone, Rallyu Idrija u Sloveniji, na kojem će se odlučivati konačan poredak „korona“ sezone.
Rezultati – ukupni poredak: 1. Turk - Kacin (Slovenija, Hyundai i20 R5) 42:03,1 minute, 2. Pulić - Devunić (AK Dubrovnik Racing, Ford Fiesta RC4) +2:23,9 minuta, 3. Zrinski - Vidmar (Slovenija, Ford Fiesta R5) +2:24,0, 4. Peljhan - Čar (Slovenija, Mitsubishi Lancer Evo IX) +2:35,2, 5. V. Prodan - Z. Raštegorac (AK Opatija Motorsport, Ford Fiesta Rally 4) +2:37,5, 6. Šebalj - Pogačić (AKK Sveta Nedelja, Toyota GT86 CS R3) +3:29,6, 7. Szilagyi - Varadi (AK Delta Sport Zagreb, Peugeot 208 R2) +3:42,1, 8. Podlesnik - Ilijaz +4:01,5, 9. Oblak - Vončina (oba Slovenija, oba Ford Fiesta Rally 4) +4:18,6, 10. Ma. Mlinar - Mi. Mlinar (Slovenija, Peugeot 208 R2) +4:29,9 minuta.
Fotogalerija Miroslav Krpan