Otvorena je nova automobilistička sezona, uz skromni jubilej petog izdanja međunarodne rally show manifestacije „Rally day Two Castles-Due Castelli“ uz sudjelovanje do sada rekordnih 79 različitih vozila i posadama iz Italije, Slovenije i Hrvatske, među kojima su se našli i po jedan vozač iz Velike Britanije i Austrije, te suvozačica iz Danske.
Još jednu uspješnu organizaciju potpisuju zajednički Autoklub Poreč Motorsport i AKOK Skok racing 1993, a manifestaciju je uoči ceremonijalnog starta u Limskom kanalu, tek nekoliko metara od morske obale, prigodnim govorom otvorio Davorin Štetner, predsjednik Hrvatskog auto i karting saveza.
Vozilo se u okruženju Kanfanara na već tradicionalne dvije makadamske dionice Lim - Dvigrad (5,66 km) i Dvigrad - Barat (8,19 km), na svakoj od dionica u oba smjera po dva puta. Cjelodnevna manifestacija protekla je tek uz nekoliko izlijetanja, bez posljedica po vozače, a do ciljne rampe u Limskom kanalu stigla su 64 automobila.
Očekivani favoriti na kraju su se i pokazali najuspješniji. Bile su to tri talijanske posade u prestižnim Škoda Fabia automobilima, od kojih je svaka okusila slast najbrže barem na jednom brzincu.
U konačnici, prošlogodišnju pobjedu je ponovio Britanac James Bardini u talijanskom timu s novim suvozačem Giuseppe Ferrarellijem, ostvarivši u Škoda Fabia R5, nakon 55,08 km brzinskih ispita, ukupno vrijeme 33:37,0 minuta.
Na putu do konačne pobjede startao je prvi brzinac s pola sekunde zaostatka iza talijanskog dvojca Adriano Scalcon - Cinzia Michelini (Škoda Fabia Rally2), ali je već nakon drugog ispita zasjeo na čelnu poziciju koju nije ispuštao sve do cilja.
Upravo taj drugi BI bio je presudan za ukupnu pobjedu obzirom da je Scalcon na istom, tek sedmim vremenom izgubio gotovo 16 sekundi, koje u tijesnim razmacima više nije uspio nadoknaditi iako je četiri puta bio najbrži, a na kraju se morao zadovoljiti trećim mjestom ukupnog poretka s 10,3 sekunde zaostatka za pobjednicima.
Bardini je ostvario tri najbolja vremena, dok je do druge pozicije, sa šest sekundi viška, stigla posada Alex Munaretto-Matteo Gambasin (Škoda Fabia R5) uz jedno najbolje vrijeme, na šestom od osam brzinskih ispita.
U samom začetku, na prva dva brzinca tek jedna posada Talijanima je mogla pomrsiti računicu za postolje, ali tehnički problemi Mitsubishi Lancera Evo IX višestrukog slovenskog prvaka i rally veterana Darka Peljhana i Mateja Čara, trećim i drugim vremenom, na žalost su ih naveli na odustajanje već u trećem brzinskom ispitu.
Među prvih dvadeset ukupnog poretka pet je hrvatskih posada, a najbolji među njima, očekivano i najiskusniji Dubrovčanin Niko Pulić koji je uz suvozača Karla Kovačića svoju Ford Fiestu Rally3 doveo do šeste pozicije.
Na 11. mjestu završila je posada Nenad Lončarić - Tajana Vojvodić-Pinky (Subaru Impreza Sti), a tek mjesto iza njih Austrijanac Alfred Kramer junior uz suvozačicu Dankinju Jeannette Kvick (Peugeot 208 R4) koje znamo iz hrvatskog prvenstva.
Listu 20 najboljih zaključile su dvije domaće posade 19.mjesto Nenad Hrvatin - Doris Labinjan (VW Golf 2) i 20. mjesto Rajan Gašparini - Bosiljko Čolak (Jeep Cherokee). Upravo su oni jedini hrvatski pobjednici klase „Jeep“, jedne od deset nagrađivanih klasa, drugim mjestom u klasama nastup su zaključili Pulić - Kovačić (preko 2.000 ccm,pogon sva 4 kotača) i Kramer - Kvick (preko 2.000 ccm), a trećim Hrvatin - Labinjan (do 2.000 ccm) i Sandi Jugovac - Nensi Jugovac (Peugeot 106, klasa do 1.400 ccm).
Rezultati,
ukupni poredak: 1. Bardini - Ferrarelli (Škoda Fabia R5) 33:37,0 minuta, 2. Munaretto - Gambasin (Škoda Fabia R5) +6,0 sekundi, 3. Scalcon - Michelini (svi Italija, Škoda Fabia Rally2) +10,3, 4. M. Kogej - D. Kogej (Slovenija, Mitsubishi Lancer Evo IX) +2:11,7 minuta, 5. A. Tinaburri - E. Tinaburri (Italija, BRP CanAm Maverick x3) +2:15,0, 6. Pulić - K. Kovačić (Hrvatska, Ford Fiesta Rally3) +2:28,8, 7. Doretto - Budola (Italija, Renault Clio Rally5) +2:43,9, 8. Božić - Tonejc (Slovenija, Subaru Impreza) +2:52,8, 9. Borsoi - Pelloni (Italija, BRP CanAm Maverick x3) +3:10,3, 10. Prosenc - Selan (Slovenija, Ford Escort RS2000) +3:11,2;
pobjednici po klasama,
do 1.600 ccm Dus-Massera (Italija, Citroen C2),
do 2.000 ccm Prosenc - Selan, preko 2.000 ccm Doretto - Budola,
do 2.000 ccm (pogon sva 4 kotača) Ruoso - Toffoli (Italija, Subaru Impreza D),
preko 2.000 ccm (pogon sva 4 kotača) M. Kogej - D. Kogej,
klasa R5,S2000 i WRC Bardini - Ferrarelli,
s pogonom na zadnje kotače Kobal - Cotič (Slovenija, BMW 325 Compact),
Jeep Gašparini - Čolak,
open A. Tinaburri - E. Tinaburri.
Fotogalerija Miroslav Krpan