Očekivana pobjeda favorita turske posade Murat Bostanci- Onur Vatansever u Ford Fieste R5 na 42. Croatia rally 2015. što nastavlja slavnu tradiciju bodovnog natjecanja u sustavu FIA ove godine Europskog rally trofeja (koeficijent 4).
Vodeća rally posada FIA ERT-a su izvrsnim vožnjama istarskim cestama dokazali kvalitetu i poslije 12 brzinskih ispita u dva dana i čak sedam najboljih vremena ostvarili ukupno vrijeme 2:01.02,8 sati i u konačnici bili uspješniji za 3:21,8 minuta prednosti ispred njemačkog para Hermann Gässner jr.-Ursula Mayrhofer u Mitsubishi Lanceru Evo X. Treću najnižu poziciju pobjedničkog postolja osvojili su ujedno pobjednici slovenskog državnog prvenstva Darko Peljhan-Jaka Cevc (Mitsubishi Lanceru Evo IX) čiji je zaostatak bio šest minuta za pobjednicima.
Izvrsne je vožnje, sve do kobnog kvara mjenjača , kada je ostao na prvom brzincu „Buzet“ u drugoj brzini ostvarivao i naš najbolji relijaš Juraj Šebalj sa suvozačem Tonijem Klincom. Dugo su bili drugi, smiješilo im se postolje i značajni bodovi u okviru ERT-a, odvezli i najbolje vrijeme na BI Antonci, ali kvar ih je usporio i na kraju „spustio“ na petu poziciju generalke. Ipak, pobjedici su hrvatskog bodovanja što im je donijelo novi naslov prvaka Hrvatske. Među deset najboljih posada na cilju, upravo deseti, su i Nikola Dobrila-Zoran Raštegorac (AK DT –AKK Zanatlija) u Renault Clio Sport R3. Na HR postolju ovogodišnje Croatie uz Šebalja i Dobrilu našao se trećim mjestom Marsel Katić sa suvozačem Denisom Rubinićem (AK Opatija Motorsport) sa VW Polom.
Ovogodišnji Croatia rally u organizaciji Hrvatskog auto i karting saveza i neposrednih realizatora AK D.T. Poreč i AK CRO Dakar Team Zagreb okupio je 38 posada iz šest zemalja, vozilo se istarskim poluotokom ukupne duljine 462,53 km od čega 190,86 km brzinaca na šest različitih lokacija okolice Poreča i Buzeta.
Do cilja su uspješno stigle 22 posade, a među 16 odustalih, uglavnom zbog tehničkih kvarova, bilo je i nekoliko favorita među kojima je već prvog dana izostao sa samog starta Slovenac Rok Turk inače trećeplasirani do ovog rallya u FIA ERT-u.
Sutradan je nastavio vožnju, ostvario čak i tri najbolja vremena BI, da bi na „drugom“ Buzet izletio sa staze i tako okončao nastup koji mu je mogao osigurati ovogodišnju titulu slovenskog prvaka. Odustali su i naši Prodan-Draženović zbog lakšeg izlijetanja, kao i Mađar Hideg koji je bio jedan od najboljih, prvi na BI Martinci 2. Uz njih vrijedi spomenuti odustajanja i Slovenca Novaka, te domaćih aduta za dobar plasman Siladića i Hrvatina.
Rezultati,
ukupno: 1. Bostanci-Vatansever (Turska,Ford Fieste R5) 2:01.02,8 sati, 2. Gässner jr.-Mayrhofer (Njemačka,Mitsubishi Lanceru Evo X) +3:21, 8 minuta, 3. Peljhan-Cenc (Slovenija, Mitsubishi Lanceru Evo IX) +6:00,3, 4. Puskadi-Barnabas (Mađarska, Škoda Fabia S2000) +6:19,1, 5. Šebalj-Klinc (Hrvatska, Mitsubishi Lanceru Evo IX) +6:43,2,... 10. Dobrila-Raštegorac (Hrvatska, Renault Clio Sport R3) +15:20,1;
Prvenstvo Hrvatske (ukupno) 1. Šebalj-Klinc (AKK Sveta Nedelja), 2.Dobrila-Raštegorac (D.T. Poreč/AKK Zanatlija Zagreb), 3.Katić- Rubinić (AK Opatija Motorsport), 4.K.Rumpler-M.Rumpler (AK Delta Sport Zagreb), 5. Tomljanović-Košec (Delta Sport).