Jedan je i jedinstven trenutno zagrebački automobilist Dejan Dimitrijević, vozač AKK Fly with Kolman, koji se proteklog vikenda, uz četvrtu pobjedu ukupnog poretka upisao i zlatnim slovima u listu „Trofeja Slobodan Pavlović“ namijenjenog rekordu staze, a imenom po jednom od začetnika ove utrke i prvom direktoru.
Od 2008. godine uvođenja Trofeja i prvog slavodobitnika Branka Krstulovića, čast rekordera imali su još Siniša Krainc tri puta, Niko Pulić, Dino Butorac, te posljednji još 2018. godine Slovenac Milan Bubnič čije je vrijeme bilo 2:53,392 minute. Dimitrijević je već prvom bodovnom vožnjom rekord popravio za gotovo sekundu, da bi u drugoj napravio „nevrijeme“ vozeći 2:50,606 minuta prosjekom 116,2 km/sat, dionicom od Pila do pola uspona prema Hunjki, u duljini 5.510 metara, uz 5,2 posto nagiba.
Rekordom i pobjedom „generalke“ zaključeno je 31. izdanje međunarodne auto utrke na brdskim stazama „Nagrada Stubičkih Toplica“, na zagorskoj strani Medvednice, uz sudjelovanje 80 vozača, među kojima i jedna vozačica, te po jedan Slovenac i Austrijanac. Obistinile su se pretpostavke da će i ova utrka biti nagrižena „hrvatskim bolesnim sindromom“ obzirom da je od 95 prijavljenih verifikaciju propustilo čak njih 15 (!!?).
Četvrtu utrku brdske sezone Prvenstva Republike Hrvatske u raspisu Hrvatskog auto i karting saveza, organizirao je Auto klub Delta Zagreb, a uz domaće prvenstvo Kategorije I i II, te povijesnih vozila, bodovano je i FIA CEZ Prvenstvo srednjeeuropske zone za povijesna vozila, Otvoreno PH povijesnih automobila i Kup Hrvatske povijesnih automobila kategorije Točnost.
DUG, DUGI, PREDUGI TRENING
Treninzi ovogodišnjeg „Sljemena“ bili su podijeljeni u dva dana, od kojih je onaj drugi, predviđen kao uvod u natjecateljski program dviju bodovnih vožnji potrajao izuzetno dugo, predugo.
Krivicu se može pripisati neočekivanim izlijetanjima, čak kroviranjima i „branju zelenja“, kvarovima, nespremnim automobilima, a možda i nervozi vozača zbog dugog čekanja na start. Bez plasmana, s oštećenim ili pokvarenim vozilima, neki više neki manje, ostali su i poneki favoriti svojih konkurencija, Ivan Grozdanić, Duško Banjeglav, Nino Jeličić, Tamas Tomcsanyi, Petar Dajak, Sven Gorup, itd,itd...
Ipak, oni najbolji i najspremniji na pravi su se način dokazivali na stazi. U prvom treningu Dimitrijević brži od Petra Dajaka za neke četiri, a od europskog prvaka Matije Jurišića za osam sekundi. U drugom Tamas Kovacs ima bolja vremena od Matije i Dejana.
No, ono pravo stiže tek s prvom bodovnom vožnjom. Dimitrijević (Seat Leon) „puca“ (prvi) rekord za 4,254 sekunde bolje od Jurišića (Peugeot 308 TCR), treći s više od šest sekundi zaostatka Kovacs (Talex M3 Aprilia), pokazat će se kasnije najbolji u Kategoriji II (formule i prototipovi).
Za 102 tisućinke boljim vremenom četvrti prve vožnje Niko Pulić ipak u Lamborghini Huracanu ST Evo 2, ispred Erisa Marottija (Škoda Fabia RS). Prema desetoj poziciji, u sitno, na tisućinke „igraju“ Marino Poropat (Renault Clio), Nino Andrejević (Fiat Punto), Marko Pleše (VW Golf 1), Boris Katić (Citroen Saxo) i Sandro Jaketič (Honda Civic typeR).
Druga vožnja, da ne bude zabune, Dimitrijeviću donosi dugi put u par sati, novi rekord staze i sigurnu pobjedu. Jurišić uobičajeno odrađuje gotovo istovjetno vremenom izraženu vožnju, Kovacs trećim vremenom tek jednu jedinu tisućinku za Jurišićem, a Marotti preskače Pulića. Andrejević preskače Poropata, Pleše zadržava kontinuitet, Katić malo sporiji, a Radola, u novoj Grupi 4 probija se na desetu poziciju druge vožnje. Upravo su tim slijedom, zbrojem vremena obje vožnje, završili i ovjereni konačni rezultati.
Dimitrijević uz „generalku“ Kategorije I osvaja i pobjedu Grupe 1, Grupu 2 osvaja Eris Marotti (AK Opatija Motorsport) sa 170 tisućinki boljim vremenom od Nike Pulića (AK Konavle), dok je treći na postolju Nino Andrejević (AK Župa Dubrovačka). Drugi nastup na domaćim terenima ove sezone ( u pauzama europskih obveza) i druga pobjeda Grupe 3 za Riječanina Matiju Jurišića (AK Župa Dubrovačka) ispred Marina Poropata (AK Dubrovnik Racing) i Marka Plešea (AK Ogulin racing).
ŽUPA PRESTIGLA DUBROVNIK
Boris Katić (AK Župa Dubrovačka) pobjeđuje u Grupi 4, ali i klasi 4A ispred pobjednika klase 4B Saše Radole (AK Dubrovnik Racing), koji je zaostao tek 352 tisućinke sekunde. Treći u Grupi 4 je Sandro Jaketič (klasa 4A). Još jedan Riječanin Marin Božičević (AK Oroslavje, Peugeot 106) briljirao je na Sljemenu. S dvije odlične vožnje i 4,233 sekunde boljim zbirom vremena pobjednik je Grupe 5 i klase 5B ispred Stipe Medića (AK Solin, VW Golf IV), dok je mladi Toni Ivanić (AK Opatija Motorsport, Peugeot 208 R2) nastup zaključio na trećem mjestu grupe (klasa 5A).
Važnu pobjedu za ekipni plasman ostvario je Deni Kmetović (AK Župa Dubrovačka, Škoda Octavia) najboljim rezultatom Grupe 6 ispred Marka Deaka (AK Oroslavje, Citroen Saxo) i Sandija Peteha (AK Dubrovnik Racing, Honda Civic), što je ujedno bio i poredak klase 6A, da bi četvrtim mjestom u grupi Borna Vlašić (AKK Sveta Nedelja, Škoda Fabia) upisao pobjedu klase 6B.
U nacionalnoj klasi stopostotno veći broj sudionika od prethodnih utrka, čak četiri, a najbolji Ivan Balog (AK Titan Zagreb, Renault Clio). U Kategoriji II, izostankom legendarnog Laszla Szasza, dominacija Mađara iz AK Pelješac racing, prvi Tamas Kovacs, drugi Laszlo sen. Kloo (LCR Proto HRC Honda). Najuspješniji junior Matija Jurišić, a vozačica, na žalost na hrvatskim stazama gotovo usamljena, „istarska oktanska princeza“ Lina Cukrov (AKOK Skok racing 1993).
Tri pobjede klasa (Jurišić, Katić i Kmetović) donijele su pobjedu i prestiž AK Župa Dubrovačka u konkurenciji 22 kluba ispred bodovno izjednačenih AK Dubrovnik Racing i AK Pelješac racing.
U prvenstvu Povijesnih automobila Armin Mujkanović (AKK Fly with Kolman, Honda Integra) upisuje najboljim rezultatom „historica“ pobjedu Kategorije B, ispred Jurice Ivanovića (AK Skradin, Opel Corsa) i Damira Šabovića (AKK Potkoš Fužine, Fiat Uno Turbo), dok drugo mjesto ukupno donosi pobjedu Kategorije A Anti Gaćini (AKK Rogoznica, VW Golf 1) ispred Nenada Gržančića (Foat Abarth) i Dina Baričevca (Fiat 128 SC 1.3) iz AKK Potkoš, ujedno četvrti puta ove sezone najuspješnije klupske ekipe.
Kup povijesnih automobila kategorije Točnost najboljim rezultatom zaključuje Damir Bedalov (Splitski auto klub, BMW 323 Ti E36) ispred klupskog kolege Marina Malbašića (Ford Fiesta) i Edija Rožića (AK Trogir, Audi A3). Ekipna pobjeda Splitskog auto kluba.
Polovica sezone je za nama. Dimitrijević u ukupnom poretku , ali i Grupi 1 ima zavidnu prednost, Grupu 2 preuzeo je Nino Andrejević, a Grupu 3 zadržao Marko Pleše. Glavu iznad površine u Grupi 4 za sada drži Ante Alduk, kao i Stipe Medić u „petici“, a Deni Kmetović u Grupi 6. Kategoriju II bodovno je „preuzeo“ Tamas Kovacs, a ekipno, s dva boda više AK Župa Dubrovačka ispred AK Dubrovnik Racinga.
Pauza 40 dana, a onda finalizacija i „poliranje“ sezone, prvo na gostovanju u Bosni i Hercegovini (Cazin, 8. do 10.kolovoza), potom Ilirska Bistrica u Sloveniji, Buzet, pa Dubrovnik. Puno je bodova još u igri, puno je ravnopravnih igrača. Tko bude spremniji i – sretniji slavit će sezonu brda u Hrvata.