Mađar Laszlo Szasz pobjedu u Skradinu obilježio apsolutnim rekordom staze

Utorak, 22. svibnja 2018. 21:32 Napisao/la  Miroslav Krpan
Laszlo Szasz
Laszlo Szasz Foto: Miroslav Krpan

 Mađar Laszlo Szasz u  "dresu" Autokluba Dubrovnik racing, višestruki hrvatski prvak, ostvario je petu pobjedu ukupnog poretka na „12.Nagradi grada Skradina 2018.“, međunarodnoj auto utrci održanoj na zasigurno jednoj od najljepših domaćih staza.

Szasz je, vozeći prestižnu formulu „Reynard Zytec F3000“, do pobjede stigao i uz novi apsolutni rekord staze duge 3.387 metara u drugoj bodovnoj vožnji vozeći 1:30,460 minuta uz prosjek 134,79 km/sat. Time je za više od šest sekundi popravio svoj prošlogodišnji rekord kada je također bio pobjednikom utrke.

Drugu godinu za redom pobjedničko iznenađenje u Kategoriji I, ako se tako sad već može nazvati nastup u Skradinu, priredio je Zagrepčanin Dejan Dimitrijević (AKK Velika Gorica), vozač mlađe hrvatske automobilističke „garde“, stigavši svojim „Seat Leonom R 32T“ do trećeg mjesta ukupnog poretka.

Time je deklasirao konkurente, ispio još jedan „skradinski“ šampanjac i dokazao da, kada ga i tehnika sluša može do vrhunskih pobjeda.

U samo 15 dana drugo je razočarenje, nakon Sljemena, doživio aktualni hrvatski prvak Kategorije I Zagrepčanin Domagoj Pereković kojem se tijekom treninga, ne prvi put, zapalio motor njegova robusnog „Mitsubishi Lancera Evo IX“.

Obrana naslova prvaka tako je sada, nakon dvije utrke bez bodova došla pod znak pitanja, iako je sezona tek počela.

U ukupnom poretku između Szasza i Dimitrijevića plasirao se Zagrepčanin Damir Nakić (AK Ina Delta Zagreb), koji je u drugom nastupu uopće, tako ponovio uspjeh sa Sljemena u bolidu „Radical SR3 RS“.

U Kategoriji I na pobjedničko postolje popela su se još dva vrsna asa – drugo mjesto za europskog prvaka iz 2013.godine Tomislava Muhvića (AKK Petar Klepac) kojeg je njegov prerađeni „Micek“ u grupu E1 počeo „slušati“, dok je trećim mjestom bio zadovoljan, na žalost rijedak sudionik posljednjih sezona, nekadašnji višestruki hrvatski prvak Solinjanin Robert Bradarić (AK Solin) za upravljačem „Audija  A4 Quattro 1.8 T“.

Iza njih slijedili su Denis Nišević i Mario Jurišić, ove sezone u dresovima AK „Župa Dubrovačka“.

Problemi u drugoj vožnji od dobrog su rezultata udaljili još jednog u skupini favorita Bojana Juranića (AK Opatija Motorsport).

Grupu N dobio je Filip Križanić-Bijelić (AKK Rogoznica), ponovivši tako prošlogodišnji skradinski rezultat, a grupu A Splićanin Ante Alduk (AK Dubrovnik racing).

Ove godine ojačani Župljani stigli su i do značajne prve klupske pobjede s tri boda više od najvećih trofejnih rivala iz susjedstva – gospara Dubrovnik racinga.

Ovogodišnja utrka u organizaciji šibenskog Autokluba Mihovil okupila je čak 117 vozača iz pet zemalja, a bodovana je za FIA CEZ Prvenstvo Srednjeeuropske zone, državna prvenstva Hrvatske i Bosne i Hercegovine, te Prvenstvo Regije Jug HAKS-a, kao i Business VIP Kup.

Pobjednik domaćeg prvenstva povijesnih vozila je legendarni Božo Prnić (AK Pelješac racing) u Formuli Opel Lotus 2000 ispred trofejnog Matuljca Mladena Sigurnjaka (AK Opatija) koji je svojim „VW  Golfom 2 GTI 1.8“ tako stigao do prvih ovogodišnjih bodova.

U Business VIP Kupu, kojeg svi voze u Seat Ibiza Cupra 1.8 Tsi, među 14 sudionika pobjedom je slavio Opatijac Rajmond Terčić ispred Riječanina Karla Babića i Buzećana Valtera Nežića.

Vrijedi istaknuti da su pobjede u CEZ konkurenciji ostvarili hrvatski vozači – grupu N Filip Križanić-Bijelić, grupu A Ante Alduk, grupu E1 Dejan Dimitrijević, grupu D/E2 Laszlo Szasz, a grupu CN  Damir Nakić.

Brdsko prvenstvo nastavlja se već predstojećeg vikenda u Crnoj Gori na stazi nadomak Kotora.

Rezultati,
ukupni poredak: 1. Szasz (AK Dubrovnik racing, Formula 3000) 3:02,700 minuta (zbirno vrijeme 2 vožnje), 2. Nakić (AK Ina delta Zagreb, Radical SR3 RS) +18,198 sekundi, 3. Dimitrijević (AKK Velika Gorica, Seat Leon R 32T) +18,940, 4. Muhvić (AKK Petar Klepac Gerovo, Mitsubishi Lancer EVO IX) +20,757, 5. Bradarić (AK Solin, Audi A4 Quattro 1.8 T) +28,192, 6. Nišević (AKK Velika Gorica,  Renault Megane C) +29,636, 7. Jurišić (AK Župa Dubrovačka, Audi A4 STW 2.0) +30,051, 8. Bulatović (Crna Gora, Seat Leon Turbo) +31,485, 9. Hasić (Austrija, Subaru Impreza Sti) +34,750, 10.Majić (AKK Velika Gorica, VW Golf IV GTI),...
Prvenstvo Hrvatske - ukupno
Kategorija I i grupa E1- 1. Dimitrijević, 2. Muhvić, 3. Bradarić;
grupa N 1. Križanić - Bijelić (AKK Rogoznica, Mitsubishi Lancer Evo VII), 2. Radola (AMK No Traction Pula), 3. Manenica (AK Dubrovnik racing, oba Honda Civic TypeR);
grupa A 1. Alduk, 2. Knego (oba AK Dubrovnik racing, Honda Civic TypeR), 3. Batalić (AK Solin);
Kategorija II 1. Szasz, 2. Nakić, 3. Cossetto (AKK Zanatlija Zagreb, Formula Renault 2000);
ekipe 1. AK Župa Dubrovačka 68,5 bodova, 2. AK Dubrovnik racing 65,5, 3. AKK Zanatlija 59;
PH povijesna vozila – ukupno 1. Prnić (AK Pelješac racing, Formula Opel Lotus 2000), 2. Sigurnjak (AK Opatija, VW Golf 2 Gti 1.8), 3. Hernaut (AKK Zanatlija, Opel Corsa 1.6);
klasa P1 1. Hlača, 2. Čubelić (oba AK Opatija), 3. Smolek (AKK Rogoznica);
P2 1. Černi (AK Opatija), 2. K. Radovanić (AKK Zanatlija), 3. Jukić (AKK Rogoznica); P3 1. Sigurnjak, 2. Hernaut, 3. Gaćina (AKK Rogoznica);
P4 1. Dobrilović (AKK Rogoznica);
P5 Prnić; ekipe 1. AK Opatija 72 boda, 2.AKK Rogoznica 43, 3. AKK Zanatlija 28.
Business VIP Kup 1. Terčić, 2. Babić (oba AKK Zanatlija), 3. Nežić (AK Buzet Autosport).

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.