Odabir nastupa hrvatskih automobilista na Nagradi Slovačke i prvi puta uvrštavanje ove utrke u sustav bodovanja Prvenstva Hrvatske na kružnim stazama, pokazao se punim pogotkom.
Tako je, nakon srpanjske utrke na Automotodromu Grobnik, s dvije bodovne utrke u Slovačkoj, ovogodišnje Državno prvenstvo doživjelo svojevrsni procvat, kako brojem sudionika, među kojima je niz novih vozača kružnih utrka iz gotovo 20-tak hrvatskih klubova, tako i snažnim iskorakom da se vozi na novim, što više svjetski priznatim stazama u zemljama s kojima, po automobilističkom sportu, surađujemo izvrsno i koje naznačuju svjetlu budućnost.
Tome u prilog ide i najava, da je, tijekom boravka u Slovačkoj, delegacija Hrvatskog auto i karting saveza dogovorila još jedan značajan nastup hrvatskih vozača za bodove PH i to od 23. do 25.listopada na slavnoj stazi „F1“ Hungaroring, nadomak Budimpešte.
Što se tiče ostvarenih rezultata u Slovačkoj, bili su na tragu ostvarenog s Grobnika.
Dvostruku pobjedu i na Slovakiaringu u Grupi 1 PH ponovio je Frane Jukić (AK Makarska, Suzuki Swift Gti), a u obje su mu vožnje na pobjedničkom postolju društvo radili Sandro Babić (AMK Racing Team Ploče, VW Polo) i Ivan Petrušić (AK Župa Dubrovačka, Peugeot 106), s tim da je svaki jednom bio drugi, a jednom treći, i obrnuto.
Grupa 2 bila je najbrojnija, a dvostruki trijumf slavio je „leteći Bodul“ Lovro Badurina (Karting klub Rijeka) koji je svojim Peugeotom 106 i ovog puta pokazao izvrsnu vještinu i brzinu, iako mu je ovo prva sezona na kružnim stazama.
U prvoj bodovnoj utrci drugi je bio Ivan Sentić ( Honda Civic TypeR), a treći Dragan Velašević (Suzuki Swift Sport), obojica iz mokošičkog AK Ragusa Racing.
Nakon problema u prvoj utrci, želju za dobrim plasmanom nije propustio izvrsni dubrovački as Đivo Franić (AK Dubrovnik Racing, Honda Civic TypeR) osvojivši drugo mjesto, ispred Sentića.
Neprikosnovenim vladarom dosadašnjeg tijeka sezone pokazao se stasiti Dubrovčanin Maro Franić (AK Dubrovnik Racing), koji je uz formalnu HR „generalku“ u „VW Golfu 5“, obiju utrka, osvojio dvije nove pobjede Grupe 3 PH i tako se učvrstio na liderskoj poziciji prvenstva s maksimalnih 120 bodova.
Prva je utrka bila zanimljivija obzirom da je iskusni Valter Nežić (AK Buzet Autosport) svojom „Hondom Civic TypeR“ morao odraditi kaznu sporog prolaza kroz boxove zbog nepravilnosti pri letećem startu.
Izostao je tako s postolja, drugo mjesto prepustio Ivanu Gustinu (AK Istra racing team Pazin, Renault Clio III), a treće Nikoli Radnjiću (AK Dubrovnik Racing,Honda Civic TypeR). U drugoj su uz Franića slavili Nežić i Gustin.
Još jedan Dubrovčanin, Žarko Knego (AK Dubrovnik Racing) upisao je dvostruku pobjedu i to Grupe 4, vozeći Cupru TCR, u obje utrke ispred klupskog kolege Zorana Kotromanovića u identičnom automobilu.
U prvoj je utrci treći bio mladi Igor Tomljanović (AMKK Cobra Virovitica, Renault Clio Cup IV), dok drugu utrku zbog izlijetanja, uz još jednog hrvatskog vozača, Veljka Bubičića, nije završio.
Iako najbrojniji, ali i s dvije ekipne pobjede iz Slovačke se čvrsto na vodećoj poziciji PH vraćaju vozači AK Dubrovnik Racing, već sad gotovo na pragu još jednog u nizu naslova ekipnih prvaka Hrvatske.
Oba su dana drugi bili njihovi „susjedi“ iz Mokošice, AK Ragusa Racing, a treći zagrebački AK Ina Delta.