Istraživanja potvrdila da HNK Rijeka ima najbolju klupsku press-službu u državi

Subota, 27. lipnja 2015. 10:28 Napisao/la  I. V.

Što se struke tiče, već sada postoje svi preduvjeti da HNK Rijeka uskoro postane prvi hrvatski klub s vlastitom televizijskom produkcijom


Ako je išta osim dojmljivih nastupa momčadi u Europa ligi u protekle tri godine opravdalo ulaganja u HNK Rijeku onda je to odjel za odnose s javnošću, press-služba ili kako se već zove klupski ured zadužen za obradu i plasman klupskih vijesti. Koliko god je teško određivati realne parametre vrijednosti, nije smiono konstatirati da HNK Rijeka u ovom trenutku ima najbolju klupsku press-službu. Ne samo u nogometu!

Ne čude najnoviji rezultati istraživanja portala netokracija.com prema kojima HNK Rijeka ima najkvalitetniju komunikaciju preko društvenih mreža – Facebooka, Twittera i Instagrama. Istraživanje je obuhvatilo samo razdoblje između travnja i lipnja, temelji se na procijeni sadržaja i interakciji s navijačima. Dinamo i Hajduk imaju više navijača, ali nemaju bolju komunikaciju s navijačima. Rijeka je posebno nadmoćna zbog količine i kvalitete tekstualnog, ali posebno i video sadržaja, itd., itd...

Istraživanja dvomjesečnih aktivnosti ne ukazuju da kvaliteta informatičnih usluga godinama naočigled raste. Što je najvažnije, klupska web-stranica promiče visoke novinarske standarde čime postaje pouzdani izvor informacija lišen navijački obojenih tekstova što je boljka većine klupskih web-stranica.

Mateo Sučić nedavno je postao voditelj najbolje press-službe u državi za koju rade glasnogovornik Davor Sever, suradnici Marko Babić i Marko Smoković, vanjski suradnik Joško Jurković... Odjel radi 24 sata dnevno, povremeno koristi usluge vanjske produkcije i foto-službe Foto Kurti.

Sljedeći korak u još boljoj komunikaciji s javnošću trebala bi preuzeti klupska televizija. Što se struke tiče, već sada postoje svi preduvjeti da HNK Rijeka uskoro postane prvi hrvatski klub s vlastitom televizijskom produkcijom.

Standings provided by Sofascore