Druga utrka brdske automobilističke sezone je za nama. Bolja, uspješnija, brojnija sudionicima i nadati se bez „repova“ kao što se vuku za Skradinom. Na međunarodnoj „15. Nagradi Malačke – Sv. Dujam 2012.“ U organizaciji SAK „Split“ nastupila su 82 vozača iz četiri europske zemlje, a poslije dvije bodovne vožnje na ove godine kraćoj 4.100 metara dugoj stazi najuspješniji i najbrži je bio Mađar Laszlo Szasz u formuli „Dallara WL3“ koji od ove sezone brani boje Autokluba „Dubrovnik racing“. Szasz je postavio i prvi rekord nove dionice vozeći drugu utrku 2:19,304 minuta uz prosjek 105,95 km/sat.
Međutim, junakom dana svakako se može proglasiti mladog riječkog automobilistu Sinišu Krainca, člana AKK Šibenik, koji je izvrsnom drugom vožnjom u Ford Escortu RS Cosworthu (2:21,282 minuta) nadoknadio zaostatak za konkurentima vozeći čak pet sekundi brže od prve utrke čime je osvojio drugu poziciju „generalke“, ali i znatno važniju drugu ovosezonsku pobjedu kategorije I turističkih automobila, ali i grupe H/E1, obranivši tako naslov prvaka Hrvatske.
U prvoj su vožnji od Krainca bolja bila još dvojica mladih vozača Ante Alduk (Šibenik) u Ford Escortu i Tomislav Muhvić (P. Klepac, Gerovo) za upravljačem Mitsubishi Lancera EVO IX. No, poslije drugog ogleda morali su priznati bolju vrhunsku vožnju Krainca. Pobjednik grupe N za PH je Tomislav Muhvić, a pomalo iznenađujuće u grupi A/SP je crnogorski vozač Tripo Ivović (Alfa Romeo 147 – 2.0 TS) koji brani boje ogulinskog AK „Klek“. Tijekom treninga i utrka bilo je više kvarova, ali i lakših izlijetanja, a do cilja je uspješno stiglo 68 vozača.
Rezultati – ukupno i PH: 1. Szasz (Mađarska, Dallara WL3) 4:44,110 minuta, 2. Krainc +4,207 sekundi, 3. Alduk ( oba Šibenik,Ford Escort RS Cosworth) +5,489, 4. Muhvić (P.Klepac, Gerovo, Mitsubishi Lancer EVO IX) +9,371, 5. Balatincz (Mađarska, formula Nissan Coloni D25) +9,717, 6. R. Bradarić (Solin, Vauxall Vectra ST) +11,650, 7. Hota (BiH, Lancia Delta integrale EVO) +20,412, 8. Kavecz (Mađarska, BMW E90 V8-4.0) +23,189, 9. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO X) +23,238, 10. Ivović (Klek Ogulin, Alfa Romeo 147 – 2.0 TS) +26,494,...12. I. Pulić (Dubrovnik racing, Citroen C2 1.6 VTS) + 28,533, 13. Barović (Peugeot 306 2.0) + 40,842, 14. Đ. Franić (oba Dubrovnik racing, Honda Civic 1.6) +42,435,...16. Jurišić (RI autosport, Citroen AX) +43,670.