Riječanin Marin Božičević vratio se pobjedama, Laszlo Szasz i Dejan Dimitrijević najbolji

Srijeda, 19. lipnja 2024. 16:13 Napisao/la  Miroslav Krpan
Laszlo Szasz
Laszlo Szasz Foto: Miroslav Krpan

Automobilističko natjecanje na brdskim stazama nastavljeno je trećom ovosezonskom utrkom, tradicijskom međunarodnom „27. Nagradom Radošić - Malačka – Sv. Dujam 2024.“, u organizaciji Splitskog auto kluba, a sve u bodovnim sustavima FIA CEZ Prvenstva Srednjeeuropske zone, hrvatskog prvenstva za moderna, povijesna i mlađa povijesna vozila, te Kupu RH povijesnih automobila kategorije Točnost.

Od prijavljenih 93 vozača, na startu se pojavilo tek njih 80, no nisu izostale dobre vožnje, borba za svaku tisućinku i svaki bod. Do očekivane pobjede ukupnog poretka stigao je Mađar Laszlo Szasz, vozač Autokluba Dubrovnik Racing, koji je formulom Reynard 2 KL Zytec, u dvije bodovne vožnje ostvario ukupno vrijeme 4:27,236 minuta, na stazi u zaleđu Kaštela, duljine 4.100 metara, uz uspon 5,19 posto.

Njegova druga vožnja bila je i najbrža od svih u vremenu 2:13,455 minuta, uz prosjek 110,599 km/sat. Više od 12 sekundi za njim, na drugoj poziciji zaostao je srpski automobilist Uroš Brkić u prototipu Norma M20.

DIMITRIJEVIĆ SE VRAĆA POBJEDAMA

Treću poziciju ukupnog poretka, ali i onu znatno važniju, pobjedu Kategorije I za hrvatsko prvenstvo, ostvario je Zagrepčanin Dejan Dimitrijević (AKK Fly with Kolman Zagreb), koji je u Seat Leonu odvezao dvije gotovo ujednačene vožnje vremenima 2:20,604 i 2:20,236 minuta.

U istoj konkurenciji, sedmim mjestom ukupno, do postolja PH Kategorije I i drugog mjesta stigao je, ove godine izvrstan na stazama Mađar Tamas Tomcsanyi (AK Dubrovnik Racing) u gotovo „povijesnoj“ Ladi VAZ 2101, čime je u ukupnom vremenu bio tek 696 tisućinki sekunde brži od klupskog kolege Stijepa Manenice (VW Golf), pobjednika prve ovosezonske utrke u Skradinu.

Dimitrijević se tako, nakon odustajanja u Skradinu i pobjede u Kotoru, ovom pobjedom vratio onome što se od njega, kao branitelja naslova državnog prvaka, ove sezone i očekuje.

Dimitrijević je pobjednik Grupe 1, Tomcsanyi grupe 2, dok je u Grupi 3 niz od tri pobjede ove sezone ostvario Nihad Seferagić (AK Župa Dubrovačka) u VW Polo.

Drugi je bio Marko Pleše (AK Ogulin racing, VW Golf 1), a trećim je mjestom nastup u iznajmljenom Renaultu 5 GT Turbo, zaključio istarski as i aktualni državni prvak Grupe 3 Marino Poropat (AK Dubrovnik Racing), kojem sezona, u svojoj prvoj trećini, i nije baš neka, opterećena tehnikalijama svog trofejnog Renault Clia.

KATIĆ I BOŽIČEVIĆ DO DRUGE POBJEDE SEZONE

Drugu pobjedu u nizu Grupe 4, ujedno i klase 4A polučio je Boris Katić (Karting klub Rijeka) u vrhunski pripremljenom Citroen Saxu, dok je pobjednik klase 4B, plasmanom odmah iza Katića bio Renato Herc (AK Skradin, Opel Astra Gsi).

U klasi 4A drugi je bio veteran Niko Pulić (AK Konavle, Seat Ibiza), a treći samo 103 tisućinke sekunde sporiji Sandro Jaketič (AK Vrbovsko racing, Honda Ciyic TypeR).

Gotovo identični zaostatak, 111 tisućinki sekunde iza pobjednika klase 4B polučio je Ante Alduk (AK Trogir, Honda Civic), a trećim se mjestom morao zadovoljiti Florian Šalec (AK Zagorje, Citroen C2R2).

Uz Szasza u Kategoriji II i Seferagića u Grupi 3, jedini s nizom tri pobjede ove sezone, ujedno i statusom državnog prvaka u 2023.godini Grupe 5, je neprikosnoveni Puljanin Saša Radola (AK Dubrovnik Racing, Honda Civic TypeR), ujedno pobjednik klase 5A ispred Filipa Škugora (AKK Rogoznica, Alfa Romeo 147) i Janosa Müllera (AK Pelješac racing, Opel Corsa 1.6).

Drugo vrijeme u Grupi donijelo je pobjedu klase 5B Robertu Poliću (AKK Rogoznica, Honda Civic), ispred Nina Jeličića (AK Skradin, Honda Civic) i Igora Nikolausa (AK Ozalj, Peugeot 106).

Državni prvak Grupe 6 Riječanin Marin Božičević (AK Konavle) u Peugeotu 106 odvezao je dvije ujednačene vožnje, bio je najbrži i poslije Skradina vratio se pobjedama grupe, ali i klase 6A.

Tehnički kvar u drugoj je vožnji usporio do tada vodećeg Denija Kmetovića (AK Župa Dubrovačka, Škoda Octavia), koji je na kraju ima tek četvrto vrijeme klase.

U klasi iza Božićevića bili su Marin Gavranović (AK Dubrovnik Racing, Honda Civic) i Sandi Peteh (AK Istra racing team Pazin, Honda Civic), dok je Ivan Grozdanić (AKK Rogoznica, VW Polo) slavio pobjedu klase 6B ispred Marka Trlina (AK Trogir, Honda Civic) i Jure Mornara (AK Solin, Honda Civic).

U kategoriji II iza Laszla Szasza plasirali su se Filip Magdić (AKK Fly with Kolman, Gibson Nemesis) i Tamas Kovacs (AK Pelješac racing, Talex M1-Suzuki).

Među 23 klupske ekipe nova pobjeda AK Dubrovnik Racing, s pet bodova prednosti ispred AKK Rogoznica i 15 ispred AK Konavle.

U konkurenciji PH povijesnih automobila pobjednik je Dorijan Kljun (AK Rijeka, Lancia Delta Integrale), ispred Sandra Poldrugovca (AK Buzet Autosport, Fiat Ritmo 130) i Jurice Ivanovića (AK Skradin, Opel Corsa), dok je među sedam ekipa pobjedio AK Opatija, ispred AK Rijeka i AK Buzet Autosport.

Domaće prvenstvo na brdskim stazama nastavlja se jubilarnom 30. Nagradom Stubičkih Toplica, od 28. do 30.lipnja, u organizaciji zagrebačkog Autokluba Delta.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.