Nagrada Grada Čabra 2013: Robert Bradarić najbrži na brdskoj stazi Smrečje - Tršće

Utorak, 23. srpnja 2013. 21:20 Napisao/la  Miroslav Krpan

Ulogu favorita pretvorio je u još jedno slavlje i ukupnu pobjedu trofejni Solinjanin Robert Bradarić za upravljačem posuđenog Ford Escorta RS Cosworth

 

 


 

                     

Nagrada Grada Čabra 2013., međunarodna automobilistička utrka na brdskoj stazi Smrečje - Tršće u organizaciji Autokluba Zrinski okupila je 55 automobilista iz 21 kluba. Ulogu favorita pretvorio je u još jedno slavlje i ukupnu pobjedu trofejni Solinjanin Robert Bradarić za upravljačem posuđenog Ford Escorta RS Cosworth, vrhunski pripremljenog automobila klase E1-23 kojim je proteklih sezona niz pobjeda i naslova prvaka osvojio Riječanin Siniša Krainc, ove godine samo promatrač uz staze.

 

Bradarić je već prvom bodovnom vožnjom na stazi dugoj 4.755 metara ostvario i najbolje vrijeme dana 3:04,982 minuta stekavši kasnije važnu prednost za ukupno više od deset sekundi ispred Mađara Istvana Kavecza koji za upravljačem snažnog „BMW E90 V8 4.0“ brani bolje AK  Dubrovnik racing. Izvrstan treći bio je Ogulinac Bojan Tomić (AK Klek) u Škoda Octavia 2.0, dok je samo 464 tisućinke sekunde od pobjedničkog postolja generalke dijelilo riječkog asa Maria Jurišića (AK RI autosport) koji iz svog očito izvrsno pripremljenog Citroena AX još uvijek nije izvukao maksimum. Jurišić je bio brži od mnogih u jačim automobilima što je samo dokaz izvrsnosti vozača, ali i vrhunski spoj stroja i čovjeka.

 

Jedini vozač koji se među deset grupe H/E1 „ugurao“ je mladi grobnički as Marko Ćoza, član Autokluba Grobnik, za upravljačem „Citroena C2 1.6 VTS“ pobjednik grupe A/SP što mu je poslije Skradina i iznenađujućeg otvorenja sezone druga pobjeda u grupi. Na domaćoj su stazi, što je na neki način čabarska tradicija, ekipnu pobjedu ostvarili domaćini iz Autokluba Zrinski, među kojima su najzaslužniji Marsel Katić, Denis Močibob i Enver Prodan. Pobjeda je tim slađa jer su pokoreni višestruki prvaci na putu novog naslova vozači AK Dubrovnik racing, dok je mala odabrana riječka trojka Jurišić, Čohar i Grabović svom Autoklubu „RI autosport“ donijela treće mjesto.

 

Trostruki državni prvak u konkurenciji povijesnih automobila Mladen Sigurnjak (Učka Sport) novom je pobjedom u „VW Golfu 1 GTi“ još jednom dokazao svoju superiornost.

 

Rezultati:

 ukupno 1. Bradarić (AK Solin, Ford Escort RS Cosworth) 6:10,730 minuta (zbroj 2 vožnje), 2. Kavecz (Dubrovnik racing, BMW E90 V8 4.0) +10,901 sekundu, 3. Tomić (Klek Ogulin, Škoda Octavia 2.0) +24,763, 4. Jurišić (RI autosport, Citroen AX) +25,227, 5. Dimitrijević (Zagreb Racing Team, Seat Leon) +26,116, 6. Šekoranja (Dubrava, Škoda Felicia Proto 1.8) +30,523, 7. Matijašić (Opatija, VW Golf 1) +30,610, 8. Kopajtić (Rijeka, Yugo 1.6) +34,326, 9. Majić (Velika Gorica, VW Golf GTi 2.0 16V) +34,818, 10. Ćoza (Grobnik, Citroen C2 1.6 VTS);

 

PH

grupa N 1. F.Magdić (Šibenik), 2. Knego (Dubrovnik), 3. Čohar (RI autosport)

grupa A/SP 1. Ćoza (Grobnik), 2. Černeka (P.Klepac), 3. Katić (Zrinski);

grupa H/E1 1. Bradarić, 2. Kavecz, 3. Tomić; ekipe 1. AK Zrinski 66,5 bodova, 2. AK Dubrovnik racing 59,5, 3. AK RI autosport 54,5.

 

Povijesna vozila Kat.1 1. Jurić (Buzet); Kat.2 1. Hlača (Grobnik); Kat.3 1. Sigurnjak (Učka Sport), 2. Brozinić (Klek).

 

                                                                                                    

 

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.