Završila je ovogodišnja službena natjecateljska sezona Hrvatskog auto i karting saveza.
Austrijanac Dragan Gajić ponovo je, drugu godinu za redom, pobjednik HAKS Kupa, drugo je mjesto pripalo najboljem junioru Ivanu Juraniću, dok je treće, bez nastupa na posljednjem ogledu, zadržao Donald Milokanović.
"Formula driver – nagrada Allianza" u organizaciji Autokluba „Poreč Motorsport“ i suorganizatora Autokluba „Skok racing“ iz Brtonigle, na Automotodromu Grobnik okupila je čak 153 vozačice i vozača iz Hrvatske, Austrije, Slovenije i Italije u čak četiri konkurencije.
Bodovni i statusni međunarodni HAKS Kup FD privukao je 85 sudionika iz 25 klubova na petom natjecanju sezone, ujedno jedinom ove discipline na kružnoj stazi.
Automotodrom Grobnik „vrvio“ je poput košnice. Brojne, pa i kojih tisuću-tisuću i pol posjetitelja, nije omelo niti promjenjivo, hladno i burovito vrijeme, uz naznake sunca i tek pet-šest protrčavajućih kišnih kapi u početku druge bodovne vožnje.
U svim tim uvjetima staza 39 godina starog asfalta (koji broji zadnje dane, ipak...) najbolje je legla iskusnom brdašu Bojanu Juraniću (AKK Petar Klepac) u „Renaultu Clio Sport“ koji je dobrim vremenom prve bodovne vožnje stvorio, pokazalo se kasnije, nodostižnu razliku spram konkurenata – favorita Dragana Gajića za upravljačem Opel Corse HVR i svog mlađeg brata Ivana koji je u Renaultu 5 želio pobjedu i naslov.
Sljedeće dvije vožnje dobio je Gajić ostvarivši u posljednjoj, i najbolje vrijeme dana vozeći 4.000 metara sa deset „šikana“ 2:16,400 minuta.
U konačnici pobjedu je, drugu godinu za redom slavio Bojan Juranić, drugim mjestom Dragan Gajić osigurao novi, drugi za redom naslov pobjednika međunarodnog HAKS Kupa FD, a trećim se mjestom, ali i ranije osiguranim naslovom najuspješnijeg juniora, morao zadovoljiti Ivan Juranić.
Po zaključenju natjecanja zajednički su dijelili dojmove, a pobjednik Gajić je izjavio:
- Nimalo laka sezona. Vrijedilo se boriti do posljednjeg metra. Zahvalan sam cijelom svom timu koji je činio čuda da bi ove godine moj Opel stigao do naslova. Čestitatam izvrsnim takmacima, braći Juranić, koji su pokazali puno i zasluženo su među slavljenicima. Organizatoru zahvala za ovako dobru priredbu, a nositelju Kupa sve čestitke i neka nastavi tako dalje.
Bojan je sa smiješkom primao čestitke, a na Ivanovom licu bila je vidna tuga i žalost. No, na njegovoj su strani godine jer je jedan od najperspektivnijih hrvatskih automobilista s već očitim dobrim rezultatima.
Još manje razloga za zadovoljstvo imao je Donald Milokanović (AK Skok racing) koji je uz Gajića i mlađeg Juranića uoči grobničkog ogleda bodovno slovio jednim od favorita. Na žalost, na startu prve vožnje njega je izdala tehnika njegovog „nabrijanog“ fićeka, pa je na kraju ipak na trećoj stepenici pobjedničkog postolja sezone.
Sreće ponovo nije imao Vjekoslav Čičko kojem je tehnika ponovo, peti put za redom „pokazala zube“ što je znak da zimu treba provesti radno u garaži.
U klasama odlučivalo se samo u dvije – Gajić je u „sport/sprint +1600“ pobijedio Ivana Juranića, a Slovenac Nino Adam, usprkos kvaru svog Yuga i odustajanju u istoimenoj klasi, za jedan bod nadmašio oca Adama i postao pobjednikom.
U ovoj specifičnoj FD klasi „Zastava sport/sprint -1600“ treću je pobjedu sezone ostvario izvrsni Edi Kuharić (AK Opatija Motorsport) četvrtim mjestom „generalke“ i tako na kraju sezone ipak osvojio postolje svoje klase. Petom pobjedom u nizu najboljom vozačicom Kupa potvrdila se Romina Bressan iz AK Buzet autosport.
Ekipnoj pobjedi na kraju sezone zahvaljujući braći Juranić, ali i Zoranu Graboviću veselili su se vozači AKK Petar Klepac, a Buzećanima je čak i sedmo mjesto bilo dovoljno da osvoje naslov najbolje ekipe Kupa ove godine.
Rezultati HAKS Kup,
Ukupni poredak: 1. B. Juranić (AKK Petar Klepac Gerovo, Renault Clio sport) 6:52,511 minuta (zbirno vrijeme tri vožnje), 2. Gajić (Austrija, Opel Corsa HVR) +0,580 sekundi, 3. I. Juranić (AKK P. Klepac, Renault 5) +5,844, 4. Kuharić (AK Opatija Motorsport, Zastava Yugo 1.6) +9,903, 5. Nišević (AKK Velika Gorica, Renault Megane) +18,208, 6. D. Fabijančić (AK Ina Delta Zagreb, Citroen C2 Suzuki) +21,685, 7. Poropat (AK Istra racing team Pazin, Renault Clio Sport) +24,979, 8. Pavlović (AK Rijeka, Renault Clio RS) +28,169, 9. Zilli (AK Buzet Autosport, Renault Clio Cup) +28,536, 10. Sandalj (AK Buzet, Zastava Pro 1.3) +29,830;
vozačice: 1. Bressan (AK Buzet Autosport), 2. Jurdana (AK RI autosport), 3. Labinjan (AK D.T. Poreč);
juniori: 1. I. Juranić, 2. L. Fabijančić (AK Ina Delta), 3. M. Ravenščak (AKK Sveta Nedelja);
klase –serija -1400 ccm: 1. Kosijančić (AK Skok racing), 2. Bajerić (AK IRT), 3. Smailagić (SAK Samobor);
serija +1400: 1. Žiljak (AK Zagorje), 2. Petrić (AK Rijeka), 3. Malinarich (AK D.T.);
sport/sprint -1400: 1. Romih (Alovenija), 2. N. Andrejević, 3. Seccareccia (oba AK Opatija);
sport/sprint -1600: 1. Banjeglav (AK Delta Timing Zagreb), 2. Cvitić (AK IRT), 3. S. Ogris (Austrija);
sport/sprint +1600: 1. B. Juranić, 2. Gajić, 3. I. Juranić;
super sport: 1. D. Fabijančić, 2. Sandalj, 3. L. Fabijančić;
Zastava sport/sprint -1600: 1. Kuharić, 2. P. Adam (Slovenija), 3. Merlić (AK Buzet Autosport);
ekipe: 1. AKK Petar Klepac Gerovo 42 boda, 2. AK Ina Delta Zagreb 42, 3. AK Istra racing team Pazin 40.