33. Buzetski dani: Talijan Simone Faggioli pobjednik posljednje utrke EP-a na brdskim stazama

Nedjelja, 21. rujna 2014. 19:11 Napisao/la  Miroslav Krpan

Faggioli je ove sezone u 11 nastupa osvojio isto toliko pobjeda u Europskom prvenstvu i tako osvojio sedmu titulu najboljeg na Starom kontinentu u Kategoriji 2 (formule i prototipovi)

Talijan Simone Faggioli očekivano je slavio na završnoj utrci ovogodišnje sezone FIA Prvenstva Europe na brdskim stazama što je u izvrsnoj organizaciji Autokluba Buzet održana na buzetskoj stazi Most-Peničići. Pred više od deset tisuća gledatelja Faggioli je u prvoj vožnji postavio novi apsolutni rekord staze duge 5.001 metar, bolje rečeno popravio vlastiti iz 2012.godine za skromnih ali slatkih 197 tisućinki sekunde i sada iznosi 2:11,661 minut uz prosjek brzine od 136,742 km/sat.
Ovogodišnji 33.Buzetski dani okupili su rekordnih 190 vozača iz 11 europskih zemalja u osam različitih bodovnih konkurencija. Uz njih publici se predstavilo više od 70 promo vozača i oldtimera iz nekoliko zemalja Europe, pa je doživljaj bio potpun.

Faggioli je ove sezone u 11 nastupa osvojio isto toliko pobjeda u Europskom prvenstvu i tako osvojio sedmu titulu najboljeg na Starom kontinentu u Kategoriji 2 (formule i prototipovi), ove godine za upravljačem tvorničkog prototipa „Norma M20 FC“. Bila je ovo i četvrta njegova pobjeda u Buzetu. Gotovo da nije imao dostojnog suparnika. Prošlogodišnjem pobjedniku Buzeta Čehu Milošu Benešu (Osella FA 30) pripalo je drugo mjesto sa zaostatkom od 11,457 sekundi, a treći je bio europski viceprvak Fauso Bormolini (formula Reynard K02) sa 14,562 sekunde više od pobjednika u dvije bodovne vožnje.

Izvrsno peto mjesto u europskoj konkurenciji osvojio je Mađar Laszlo Szasz koji u formuli Reynard Zytec nastupa za Autoklub Dubrovnik racing. Najbolji sudionik turističke kategorije automobila bio je Austrijanac Karl Schagerl koji je u „VW Golfu Rally TFSI-R“ srušio višegodišnji rekord te skupine vozila za čitavih pet sekundi.

Poseban interes iskazan je za dvoboj ponajboljih hrvatskih automobilista. Tako je 19.mjestom ukupnog poretka najbolji plasman ostvario Tomislav Muhvić (AKK Petar Klepac Gerovo) u Mitsubishi Lanceru EVO IX grupe N, ujedno pobjednik Kategorije I hrvatskog prvenstva. Samo jedno mjesto slabiji i sa 295 tisućinki sekunde slabijim rezultatom bio je trenutno vodeći hrvatskog prvenstva Riječanin Siniša Krainc (AK Rijeka) za upravljačem Ford Escorta RS Cosworth grupe E1. Krainc i Muhvić utrku prije kraja učvrstili su tako prvu i drugu poziciju domaćeg prvenstva.

Uz stotinjak navijača pristiglih iz Makedonije osvajanje naslova prvaka Europe Kategorije I dostojno je u Buzetu proslavio nasljednik Tomislava Muhvića na tronu Makedonac Igor Stefanovski (23.ukupno). Utrka je protekla u izvrsnom ozračju, uz uglavnom suho i sunčano vrijeme uz izuzetak subotnjeg jutarnjeg treninga kada je padala jaka kiša. Do cilja je uspješno stiglo 166 vozača, a sva odustajanja bila su ili tehničke prirode ili sa lakšim izlijetanjima bez posljedica po vozače.

Rezultati – ukupno (zbroj vremena dvije vožnje) 1.Faggioli (Italija, Norma M20 FC) 4:24,110 minuta, 2.Beneš (Češka, Osella FA 30) +11,457, 3.Bormolini (Italija,Reynard K02) +14,562, 4.Kramsky (Češka, Reynard K14) +20,397, 5. Szasz (Hr, AK Dubrovnik racing,Reynard Zytec) +26,983, 6. Smrdelj (Slovenija, Formula 3000) +32,013, 7. Capucci ( Osella PA 21S) +36,867, 9. Roasio (oba Italija, Osella FA 30) +38,633, 9. Vitek (Češka (Osella PA 20 S) +39,424, 10. Ala (Italija, Sighinolfi BMW 3000) +41,318,…19. Muhvić (Hr, AKK Petar Klepac, Mitsubishi Lancer EVO IX) +1:01,454, 20.Krainc (Hr,AK Rijeka, Ford Escort RS Cosworth) +1:01,749.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.