Kako što i doliči, jubilarna, deseta u nizu međunarodna autocross utrka na stazi „Canalli“ u Gambetićima, nije bila obasipana konfetima, ali vožnje su protekle uobičajenom „začinom“ prašine koju su za sobom, u svakom atraktivnom prolazu, ostavljali vozači Slovenije i Hrvatske, njih 41 koliko ih se okupilo na četvrtoj ovosezonskoj zajedničkoj bodovnoj utrci nacionalnih prvenstava, ujedno i bodovnog natjecanja ove godine uvedenog „Croatian autocross Trophy“ otvorenog prvenstva Hrvatske.
Organizacijski pečat utrci, kao i do sada dali su domicilni Auto karting i off road klub „Skok racing 1993“, a sve uz svesrdnu pomoć Autokluba „Poreč Motorsport“, pa je tako prigodom svečanog otvaranja Edi Milokanović, predsjednik Organizacijskog odbora „Nagrade Gambetića 2024.“, zahvalio za pomoć svim organizacijama i pojedincima koji doprinose realizaciji projekta „Canalli“ i utrka koje se, sada već tri puta godišnje, održavaju na ovoj, jedinoj zemljanoj stazi u Hrvatskoj.
S izuzetno puno laskavih riječi zahvale i pohvala govorio je Daniel Šaškin, zamjenik predsjednika HAKS-a, dok je podršku vrijednim entuzijastima i u narednom periodu, otvarajući utrku, najavio, u ime pokrovitelja Angelo Mattich, načelnik Općine Višnjan.
Na stazi u sportskom i rezultatskom pogledu bez većih iznenađenja. Slovenski autokrosisti, daleko brojniji od hrvatskih, dominirali su vožnjama i rezultatima, što više u četiri finalne vožnje ostvarili i četiri očekivane pobjede. Među dobitnicima priznanja svoje mjesto pod suncem, na pobjedničkom postolju, našla su i trojica hrvatskih vozača.
EKIPNA POBJEDA DOMAĆINA SKOK RACING
U najbrojnijoj, zasigurno i najatraktivnijoj skupini Divizije 3CC CrossCar, omanjih brzih buggy „zujalica“, Slovenac Tom Nemarnik (Casmat 3CC) u šest je krugova stekao prednost više od pet sekundi za pobjedu ispred sunarodnjaka Boštjana Jenca (Yamaha MT09), dok je sa 700 tisućinki slabijim rezultatom treći ciljem prošao naš prvak Dražen Krznarić (AK Ozalj, Semog Bravo Sport).
U toj međunarodnoj konkurenciji četvrtim i petim mjestom istakla su se još dvojica hrvatskih vozača Karlo Jandri (AK Ozalj, Speedcar Xtrem 600) i Antonio Bukal (AK Zagorje Oroslavje, Semog Bravo Sport).
U finalu Divizije 3 SuperBuggy sami Slovenci, prvi Igor Kern (Buggy Honda), drugi Marcel Grgič (Buggy Audi R8) i treći Bojan Osredkar (Buggy BE2T Honda).
U Diviziji 1A (Touring 1600) nadmoćno je pobijedio Slovenac Žiga Krašovec (VW Polo) s gotovo četiri sekunde prednosti ispred Talijana Alberta Ferra (Fiat Punto) koji vozi s licencom AKOK Skok racing 1993. Treći je bio Slovenac Luka Lisjak (VW Polo), 11 sekundi sporiji od našeg vozača.
Najmoćniji „stroj“ zasigurno je snažni Mitsubishi Lancer Slovenca Aleksandera Križmana koji je pobjedu Divizije 1+1B (Touring) zaslužio najbržim vremenima dana ukupno vozeći šest finalnih krugova 4:49,758 minuta. Bilo je to čak 21 sekundu bolje od Janeza Kosirnika (Suzuki Baleno), dok je poslije male „drame“ u završnici utrke, odustajanjem Slovenca Primoža Omahne (Audi) i međusobnih kontakata, na treće mjesto izbio Rajan Gašparini (AKOK Skok racing, BMW 320), potisnuvši do tada trećeg Ferdinanda Pađena (Skok racing, Audi 100 Quattro) na četvrtu poziciju.
U hrvatskom prvenstvu nastupilo je 11 vozača iz šest klubova, a poredak za PH je:
Divizija 1A 1. Alberto Ferro (Skok racing);
Divizija 1/1B 1. Ferdinand Pađen (Skok racing);
Divizija 3CC 1. Dražen Krznarić, 2. Karlo Jandri (oba Ozalj), 3. Antonio Bukal (Zagorje);
Divizija 3 1. Loris Krbavac (AK Buzet Autosport);
ekipno 1. AKOK Skok racing 1993 105 bodova, 2. AK Ozalj 65, 3. AK Buzet Autosport 35 bodova.
Završna utrka sezone Prvenstva Hrvatske vozi se 6. listopada u Sloveniji na stazi Kapš Moravče.