U Dubrovniku okončano brdsko prvenstvo, Tomislavu Muhviću hrvatska generalka

Utorak, 16. listopada 2012. 14:56 Napisao/la  M. Krpan

Ukupni pobjednik međunarodne utrke je Mađar Istvan Kavecz u prestižnom BMW E90, koji je u prvoj od dvije bodovne vožnje imao i najbolje vrijeme dana (1:37,248 minuta)


Nadomak Dubrovnika, na stazi Komolac-Brgat dugoj 3.260 metara, sudjelovanjem 70 vozača iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Mađarske završila je ovogodišnja domaća brdska sezona. Autoklub Dubrovnik racing bio je još jednom uspješan organizator međunarodne utrke Nagrada Dubrovnika 2012. – Momorijal Željko Đuratović pod počasnim pokroviteljstvom dubrovačkog gradonačelnika Andre Vlahušića. Vozači Autokluba Dubrovnik racing potvrdili su drugu godinu za redom osvajanje naslova ekipnih prvaka, a uz to državnim prvakom grupe A/SP postao je njihov mladi vozač Hrvoje Čikor.

Posljednja sedma utrka sezone odlučivala je o pobjednicima brojnih klasa, a posljednju su utrku odlukom klupskog rukovodstva propustili svi vozači Auto karting kluba Šibenik zbog razmirica sa organizatorima, pa je tako izostao i nastup Riječanina Siniše Krainca, njihova člana i ove godine dvostrukog brdskog prvaka Hrvatske – kategorije I turističkih automobila i grupe H/E1.
Ukupni pobjednik međunarodne utrke je Mađar Istvan Kavecz u prestižnom BMW E90, koji je u prvoj od dvije bodovne vožnje imao i najbolje vrijemne dana 1:37,248 minuta. Nepunih deset sekundi zaostatka u obje vožnje donijele su drugo mjesto ukupnog poretka, ali daleko važniju hrvatsku generalku mladom goranskom asu Tomislavu Muhviću (AKK Petar Klepac Gerovo) koji je svojim Mitsubishi Lancerom EVO IX posebno briljirao u drugoj vožnji sa samo sekundom zaostatka za Mađarom. Još jedno ugodno iznenađenje priredio je trećim mjestom ukupnog međunarodnog poretka Petar Dajak iz domicilnog AK Ragusa racinga za upravljačemn očito brzog i dobro pripremljenog Audi A4 1.8T Quattro što mu je donijelo i pobjedu grupe H/E1. U grupi N iza Muhvića drugu je poziciju ostvario još jedan mladi Dubrovčanin Maro Slade (Mitsubishi Lancer EVO X) četvrtim mjestom ukupnog poretka, dok je nepunu sekundu za njim ciljem prošao Riječanin Mario Jurišić (RI autosport) u vrhunskom Citroenu AX osvojivši tako drugu poziciju grupe H/E1, ali i naslov najboljega klase H15 hrvatskog prvenstva.

U grupi A/SP dominirali su vozači kluba organizatora. Sva tri mjesta pobjedničkog postolja pripala su Dubrovčanima redom prvi Mario Barović, drugi Žarko Knego i treći Ivan Pulić. Pored mladog Ivana Pulića nastupio je i legendarni dubrovački as Niko Pulić osvojivši za upravljačem malenog Smarta grupe H/E1 peto mjesto hrvatske generalke i treće u grupi.
Posljednju utrku u Dubrovniku zbog kvara svojih automobila pamtiti će Solinjanin Robert Bradarić i Zagrepčani Dejan Dimitrijević (Dubrava) i Damir Mašić (Dubrovnik racing), a srećom bez posljedica po vozača Dejana Kopajtića (Rijeka) prošlo je teško izlijetanje njegova Yuga u drugoj vožnji nakon čega se i zapalio. Vozač je prošao gotovo bez ogrebotine, a automobil je znatno oštećen.

Rezultati – međunarodni ukupni poredak 1. Kavecz (Mađarska, BMW E90) 3:14,679 minuta ( vrijeme dvije bodovne vožnje), 2. Muhvić (P.Klepac, Mitsubishi Lancer EVO IX) +9,861 sekundi, 3. Dajak (Ragusa racing, Audi A4 1.8T Quattro) +10,517, 4. Slade (Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer EVO X) +14,473, 5. Jurišić (RI autosport, Citroen AX) +15,310, 6. Bulatović (Crna Gora, Peugeot 306) +18,125, 7. N. Pulić (Dubrovnik racing, Smart) +22,365, 8. Jokić (Crna Gora, BMW) +22,523, 9. Barović (Dubrovnik racing, Peugeot 306) +22,916, 10. Rožić (Trogir, Škoda Octavia) +26,908;

Prvenstvo Hrvatske – grupa N 1. Muhvić, 2. Slade, 3. S. Manenica (Dubrovnik racing); grupa A/SP 1. Barović, 2. Knego, 3. I. Pulić (svi Dubrovnik racing); grupa H/E1 1. Dajak, 2. Jurišić, 3. N. Pulić; klase N1 1. H. Čikor (Du racing); N2 1. S. Manenica, 2. Đ. Franić (DU racing); N3 1. Marinić (P.Klepac), 2. Vujević (Split Motorsport); N4 1. Muhvić, 2. Slade; A6 1. T. Stahor (Du racing); A7 1. I. Pulić, 2. Vičević (Rijeka); A8 1. Knego, 2. Černeka (P.Klepac); SP 12 1. Barović; H14 1. M. Franić (Du racing), 2. Lacmanović (Klek Ogulin); H15 1. Jurišić, 2. Sušić (Ragusa racing); H16 1. Pavičić (Zanatlija Zagreb); H17 1. Herceg (Pula-Rovinj), 2. Alajbeg (Split ms); H24 1. Rožić; E1-11 1. Prizmić (Pelješac racing); E1-23 1. Dajak, 2. N. Pulić, 3. Prnić (Pelješac racing); Kup 21 1. Goleš (Trogir); Povijesna vozila K2-B3 1. Černi (Opatija); ekipe 1. AK Dubrovnik racing 73,5 boda, 2. AKK Petar Klepac Gerovo 65, 3. AK Trogir 43,5.