Marijo Barović postao državni prvak u kronometru, Autoklub Opatija iznenadio ekipnim naslovom

Četvrtak, 02. studenog 2017. 16:23 Napisao/la  Miroslav Krpan
Marijo Barović
Marijo Barović Foto: Miroslav Krpan


Autoklub Ragusa racing iz Mokošice, organizacijom drugog oktanskog vikenda u samo mjesec dana dokazao se kao vrstan i ustrajan organizator.

Na improviziranoj stazi Industrijske zone Banići nadomak Slanog vozila su se zaključna natjecanja ovogodišnje sezone Prvenstva Republike Hrvatske u dvije discipline.

Autoslalom je okupio tek 30-tak vozačica i vozača iz deset klubova, tim više jer su naslovi prvaka i pobjednika praktično bili riješeni i uoči ovog ogleda.

Pobjedom u ukupnom poretku Nenad Damarija, član šampionske ekipe Autokluba Pula-Rovinj bodovno se na kraju izjednačio s klupskim kolegom i novim prvakom Hrvatske Domagojom Belinićem kojem je i bez nastupa na ovom natjecanju više pobjeda tijekom sezone donijelo naslov prvaka.

Drugim mjestom u krug osvajača  najviših priznanja probio se Marko Cavor (AKK Zanatlija) osvojivši tako treće mjesto „generalke“ PH, ali i drugo Grupe II sprint automobila u kojoj je prvakom postao Nenad Damarija.

U grupi I serijskih automobila pobjedu na zadnjem natjecanju slavio je Buzećanin Igor Bogović koji u ovoj disciplini brani boje SAK Samobora, dok je Marko Mirosavljević (AK Pula-Rovinj) usprkos odustajanju već ranije osigurao naslov državnog prvaka.

Šestom pobjedom u sezoni Iva Damarija (AK Pula-Rovinj) stigla je do novog naslova najbolje vozačice autoslaloma, dok je sa šest pobjeda u nizu ekipa Autokluba Pula-Rovinj obranila naslov prvaka Hrvatske.

Puno više očekivanja bilo je u nastupu 50-tak sudionika iz 16 klubova u četvrtom i odlučujućem natjecanju PH u kronometar vožnjama.

Za naslov prvaka ukupnog poretka slovila su četiri kandidata, prvi je već uoči starta zbog novog kvara, već učestalog u zadnjih mjesec dana odustao prošlogodišnji državni prvak Vjekoslav Čičko (AK Buzet Autosport),  da bi prve dvije, od tri bodovne vožnje pokazale da će treća odlučivati o prvaku između domaćina Marija Barovića (AK Župa Dubrovačka) i istarskog asa iz Lupoglava Edija Kuharića (AK Opatija Motorsport).

 Na kraju s prednošću od 897 tisućinki pobjedom je naslov državnog prvaka proslavio Marijo Barović pridodavši tako već osvojenim naslovima na kružnim stazama pomalo neočekivani, ali zasluženi trofej.
 
 Treće je mjesto pripalo Nenadu Damariji, a isto i u konačnom poretku sezone.
 
 Iva Damarija se potvrdila novom pobjedom kao neprikosnovena vladarka hrvatskih staza u konkurenciji vozačica, dok su juniorskom prvaku Aleksu Veselinoviću klupski kolege Aljoša Kinkela (drugi klase serija do 1200 ccm) i Tino Kadmen (treće klase serija do 1600) pomogli u pomalo neočekivanom, ali zasluženom osvajanju ekipnog prvaka Hrvatske u krono vožnjama za Autoklub Opatija.
 
Moreno Frančula (AK Pula-Rovinj) neočekivanom je pobjedom postao prvakom klase serija do 1200  nakon izlijetanja Marka Stanisavljevića (SAK Samobor), a tek presudni bod prednosti bio je odlučujući u tituli pobjednbika klase Serija do 1600 Ivana Dropučića (AK Dubrava) ispred Gorana Crnkovića (AK RI autosport) i Marija Barovića (AK Župa Dubrovačka) ispred Nenada Damarije u klasi Sport do 1400 ccm.

Ekipni prvaci su članovi AK Opatija s dva boda prednosti ispred izjednačenih AK Pula-Rovinj i AK D.T. Poreč.