BOJAN JURANIĆ Delničan koji vozi za Autoklub Opatija Motorsport postao dvostruki državni prvak

Utorak, 09. listopada 2018. 18:25 Napisao/la  Miroslav Krpan

Juraniću pet bodova u dubrovačkom okruženju bilo dovoljno da osvojio laskavi naslov prvaka ispred Domagoja Perekovića, koji nije obranio titulu prvaka

Bojan Juranić
Bojan Juranić Foto: Miroslav Krpan

 

Delnički automobilist Bojan Juranić, član Autokluba Opatija Motorsport, na posljednjoj, osmoj utrci Prvenstva Republike Hrvatske na brdskim stazama, u dubrovačkom okruženju za upravljačem "Renaulta Clio 2.0 Sport", osigurao je dvostruki naslov državnog prvaka.

Uz onaj Kategorije I – turističkih automobila, osvojio je i naslov prvaka najbrojnije domaće brdske Grupe E1.

Za taj mu je uspjeh bilo dovoljno pet novih bodova na četvrtom mjestu i tako s tri boda prednosti osvojio laskavi naslov prvaka ispred Zagrepčanina Domagoja Perekovića (AKK Zanatlija), koji, usprkos četvrtoj pobjedi u sezoni, u robusnom „Mitsubishi Lanceru Evo IX“, nije obranio naslov stečen prošle sezone.  

Bilo je ovo najneizvjesnije hrvatsko prvenstvo na brdskim stazama posljednjih 10-15 godina.

Pred posljednju utrku čak su tri vozača imali šanse osvojiti tron. Uz Juranića i Perekovića u igri je bio i Denis Nišević (AK Župa Dubrovačka).

Pokazalo se da je Pereković igrao na sigurno i s dva najbolja vremena u dvije bodovne utrke stekao značajnu, gotovo deset sekundi veliku prednost ispred drugoplasiranog na utrci Tomislava Muhvića (AKK Petar Klepac) kojem je pobjedničko postolje sezone izbjeglo za samo jedan bod.

Trećim mjestom, treće i u sezoni, osvojio je Nišević.

U organizaciji Autokluba „Dubrovnik racing“, te uz pokroviteljstvo Grada Dubrovnika i Dubrovačko-neretvanske županije, zlatnog sponzora INA d.d., na Međunarodnoj utrci „Nagrada Dubrovnik 2018. – Memorijal Željko Đuratović“, nastupilo je 58 vozača iz Hrvatske i Crne Gore, obzirom da se utrka bodovala i za prvenstvo južnih susjeda.

Novom pobjedom, ovog puta u „Mitsubishi Lanceru Evo VIII“, dubrovački as i veteran Maro Franić (AK Dubrovnik racing) osvojio je naslov prvaka Grupe N. Na utrci je bio bolji od klupskog kolege Stijepe Manenice i Ivana Sentića (AK Ragusa racing).

Nova pobjeda u Grupi A samo je bodovno učvrstila naslov prvaka Splićanina Ante Alduka (AK Dubrovnik racing) u Grupi A, a u dvije vožnje stazom „Brgat“, dugom 3.460 metara, bio je nepunu sekundu brži od Ivana Batalića (AK Solin), a gotovo 12 od trećeg Đure Žmirka (AK Ragusa racing).

Rezultati Grupe E1 preslika su ukupnog poretka utrke, dok je i ovogodišnji nastup vozača Autokluba Dubrovnik racing bio za pet, simbolično su na kraju sezone osvojili čak 555,5 bodova i nebrojeno su puta najbolja ekipa brdskog Prvenstva Hrvatske.

Ove godine, znatno ojačanoj ekipi dubrovačkih susjeda, AK Župa Dubrovačka za utjehu ostaje naslov viceprvaka, dok je, sa znatno manjim brojem vozača tijekom sezone, zagrebački AKK Zanatlija stigao do trećeg mjesta među 30 klupskih ekipa.

Iako na dubrovačkoj stazi nisu vozili, vrijedi spomenuti da još jedan naslov državnog prvaka, onog Kategorije II formule i prototipovi ide u Dubrovnik Mađaru Laszlu Szasu.

U bodovanju Brdskog prvenstva povijesnih vozila pobjedu je ostvario Ante Gaćina (AKK Rogoznica) ispred Antonia Hernauta (AKK Zanatlija) i Frane Jurića (AKK Rogoznica).

Ranije je naslov prvaka, deveti u nizu osigurao Matuljac Mladen Sigurnjak (AK Opatija), koji je propustio nastup na posljednjoj utrci sezone.

Rezultati, ukupni poredak međunarodne utrke: 1. Pereković (AKK Zanatlija) 3:10,593 minuta (zbroj vremena 2 vožnje), 2. Muhvić (AKK Petar Klepac Gerovo, oba Mitsubishi Lancer Evo IX) +9,947 sekundi, 3. Dubreta (Crna Gora, BMW) +21,561, 4. Nišević (AK Župa Dubrovačka, Renault Megane C) +22,010, 5. Juranić (AK Opatija Motorsport, Renault Clio 2.0 Sport) +24,248, 6. Barović (AK Župa Dubrovačka, Zastava 750 1.0) +30,039, 7. M. Franić (AK Dubrovnik racing, Mitsubishi Lancer Evo VIII) +31,092, 8. Kašćelan (Honda Civic) +31,347, 9. Rajhel (oba Crna Gora, VW Golf I 2.0) +32,741, 10. Utrobičić (AK Oneum Omiš, Citroen AX 1.6) +35,985.