Talijanski automobilistički as Christian Merli u prototipu „Osella FA 30“ ukupni je pobjednik jubilarne međunarodne brdske utrke 35. Buzetski dani što je uz izvrsnu organizaciju Autokluba Buzet održana na stazi Most - Peničići.
Nedjeljno jutro u Buzetu najavljivalo je izvrsne uvjete za vožnju suho uz tračak sunca, no vremenska prognoza se obistinila pa je pri kraju prve bodovne vožnju počela padati kiša što je uzrokovalo potrebu promjene guma sa slick na kišne upravo za skupnu najbržih bolida 30-tak formula i prototipova.
Mokra staza bila je razlogom da favorit utrke Merli ostvari tek četvrto vrijeme prve vožnje u kojoj je po suhoj stazi najbolje prošao njegov sunarodnnjak Stefano Di Fulvio u povijesnom prototipu „Osella PA9/90“ vozeći 2:22,888 minuta prosjekom 125,997 km/sat što se na kraju dana pokazalo najboljim rezultatom ovogodišnje utrke.
Cjelokupna druga vožnja provedena je po kiši namočenoj stazi što nije omelo kasnijeg pobjednika Christiana Merlija da, obzirom na uvjete, izvrsnim vremenom 2:31,604 minute, ujedno najboljim u drugoj vožnji ostvari ukupnu pobjedu zbirnim rezultatom 5:08,699 minuta uz 8,093 sekunde prednosti ispred do sada 2013. i 2015.godine dvostrukog buzetskog pobjednika Čeha Miloša Beneša (Osella FA 30).
Kako je kiša bila režiserom većed dijela rezultata ovogodišnjeg buzetskog spektakla vrijedi zabilježiti i ukupno treće mjesto Austrijanca Karla Schagerla u „VW Golfu Rallye TF SI-R“ čime je polučio pobjedu Kategorije I turističkih automobila.
Rekorder dana Di Fulvio na kraju je zauzeo četvrto mjesto čime će ostati upamćen u povijesti 35 buzetskih utrka da je najbolje vrijeme dana vlasništvo tek četvrtoplasiranog vozača.
Hrvatski su automobilisti ove godine ostvarili skektakularan rezultat. Među desetoricom najboljih čak su trojica i to svi iz Kategorije I turističkih vozila. Peto mjesto geleralke pripalo je mladom vozaču zagrebačkog AKK Zanatlija Domagoju Perekoviću koji je u Mitsubishi Lanceru Evo IX tako ostvario treću pobjedu u nizu ovogodišnjeg Prvenstva Republike Hrvatske Kategorije I.
U obje je vožnje bio brži od vodećeg u prvenstvu Mađara Istvana Kavecza, člana AK Dubrovnik racing“ koji je u BMW-u E90 samo jedno mjesto slabiji od Perekovića.Tercet hrvatskih asova među desetoricom na toj je poziciji zaokružio još jedan mladi Zagrepčanin Dejan Dimitrijević (AKK Velika Gorica) za upravljačem Seat Leona.
Pobjedom u Buzetu najmlađim prvakom Europe Kategorije I postao je srpski automobilist Nikola Miljković (Mitsubishi Lancer evo IX) i tako nastavio šestu godinu za redom niz tijekom kojeg su naslove prvaka osvajali vozači s prostora bivše Jugoslavije, prvo Prek, potom Borković, naš Muhvić i dva Stefanovski.
U dvobojima hrvatskih vozača zapažena je prednost Bojana Juranića (AKK Petar Klepac) ispred Maria Jurišića (AK RI autosport), te treća u nizu pobjedan klase N3 PH mladog povratnika na staze Puljanina Saše Radole (AK Pula-Rovinj). Uz to znakovita je i pobjeda u Kategoriji II Petra Dajaka (AK Ragusa racing) u formuli Gloria 1000 nad višestrukim prvakom Hrvatske Mađarom Laszlom Szasom (AK Dubrovnik racing) u znatno jačoj Formuli Zytek F3000.
Pobjednik Business VIP Seat Kupa je Opatijac Rajmond Terčić (AKK Zanatlija).
Unatoč kiši i otežanim uvjetima dan je protekao bez nesreća. Utrkom u Buzetu bodovanom u 11 različitih kategorija zaključeno je FIA Europsko prvenstvo na brdskim stazama, dok hrvatsko završava 9.listopada u Dubrovniku