Šibenski Autoklub Mihovil organizator je 11. Nagrade Grada Skradina 2017. druge ovogodišnje utrke na brdskim stazama. Međunarodna utrka na skradinskoj stazi 13. i 14. svibnja boduje se za Prvenstvo Republike Hrvatske u kategoriji I i II, Prvenstvo povijesnih automobila i Prvenstvo Regije Jug HAKS-a (Dalmacija), kao i Šampionat Bosne i Hercegovine.
Stiglo je čak 105 prijava i to 78 domaćih iz 25 hrvatskih klubova i 27 vozača iz susjedne BiH koji će voziti za bodove svog državnog prvenstva.
Broj prijavljenih obećava vrhunski automobilistički događaj na jednoj od ponajboljih i zasigurno najljepših hrvatskih brdskih staza dugoj 3.387 metara. Uz uobičajenu „šminku“ staze veliki iskorak učinjen je na postavi novih branika kojima je omogućen nastup formula i prototipova, a uspon od 11 na 139 metara nadmorske visine krije uspon od 3,48 posto.
Dva su favorita - prvi je zasigurno aktualni državni prvak Mađar Istvan Kavecz (BMW E90 V84.0), član najbrojnije ekipe AK Dubrovnik racing, koji je na skradinskoj stazi do sada ostvario tri pobjede 2013.,2015. i 2016.godine.
Drugi je vozač mlađe generacije, Zagrepčanin Domagoj Pereković (AKK Zanatlija) koji je svojim Mitsubishi Lancerom Evo IX prije pet dana ostvario petu pobjedu u nizu državnog prvenstva. Četiri uzastopne s kraja protekle godine, te netom ostvarenu na otvorenju ovogodišnje sezone na Sljemenu.
Hoće li će Kavecz slaviti četvrti put u Skradinu i tako u broju pobjeda dostići Sinišu Krainca ili će to prvi put poći za rukom Perekoviću, znat će se u nedjelju poslijepodne.
As iz rukava može biti i povratnik na staze, pobjednik Skradina 2009.godine, Solinjanin Robert Bradarić u očito izvrsno pripremljenom Audiju A4 Quattro 1.8T. Uz borbu za sam vrh nemilosrdna bitka s vremenom vodit će se u niz klasa, ali i grupama hrvatskog prvenstva, kojima će se priključiti nešto brojniji vozači dalmatinskih klubova.
U Skradinu novi dvoboj mladog Bojana Juranića (AKK Petar Klepac) i iskusnog Maria Jurišića (AK RI autosport), državnih prvaka grupe E1 protekle dvije godine, pokušaj Puljanina Saše Radole (AKK No Traction) da se dokaže u klasi N3, a Riječanin Dejan Kopajtić (AK Rijeka) željan je nove pobjede brojne klase E1-15 na startu sezone. Brojna ekipa Autokluba Opatija želi novu, ali i pojedinačne pobjede u konkurenciji povijesnih vozila.
Subotnji program predviđa verifikaciju vozača i tehnički prijem vozila od 9 do 12 sati, neslužbene treninge od 13,30 do 15,30 sati, nakon kojih odmah slijede dva službena treninga. U nedjelju 14.svibnja u 11,30 sati organizatori su predvidjeli svečano otvaranje utrke, a potom u 12 prvu, a u 14 sati drugu bodovnu utrku.