25. Nagrada Stubičkih Toplica: Slovenac Milan Bubnič pobijedio u rekordnom vremenu

Utorak, 08. svibnja 2018. 16:18 Napisao/la  Miroslav Krpan
Milan Bubnič
Milan Bubnič

 Protekli vikend na hrvatskim je stazama bio izuzetno uspješan za slovenske automobilite.

 Poslije pobjede Roka Turka i Blanke Kacin na opatijskom rallyu, samo dan kasnije, novu je pobjedu ostvario još jedan vrhunski automobilist iz našeg susjedstva.

Milan Bubnič u legendarnoj „Lancia delta HF Integrale“ slavio je u ukupnom poretku jubilarne međunarodne brdske auto utrke „25.Nagrada Stubičkih Toplica 2018.“ u kojoj je, na otvaranju brdske sezone u Hrvatskoj, sudjelovalo 64 vozača iz tri zemlje, među kojima i jedna dama.

Pobjeda jednog od najboljih slovenskih brdskih vozača nije neočekivana, tim više što je sa starta, iako verificiran, ali očito automobilom za novu sezonu nespreman, izostao hrvatski prvak Zagrepčanin Domagoj Pereković.

Milan Bubnič već je prvom vožnjom i novim rekordom legendarne staze „Zagorje“, sa zagorske strane Sljemena, od  Pila do pola dionice prema  Hunjki u duljini 5.510 metara najavio ukupnu pobjedu.

Rekord u turističkoj kategoriji iz 2015. godine Riječanina Siniše Krainca bolji je za  sekundu i pol i sada iznosi 2:53,392 minuta uz prosjek 114,39 km/sat.

 Tim se rekordom, od 2008.godine do danas, uz Branka Krstulovića,Sinišu Krainca (tri puta), Niku Pulića i Dina Butorca, Bubnič upisao kao peti vozač dobitnik memorijalnog „Trofeja Slobodan Pavlović“ za rekord staze  u čast nekadašnjeg direktora utrke, a ujedno je osvojio i „Memorijal Vladimira Bosnara“, ustanovljen prošle godine, nakon smrti dugogodišnjeg načelnika Općine Stubičke Toplice.

Sljemenska utrka ove je godine uz Prvenstvo Hrvatske u tri kategorije bodovana  i za državno prvenstvo Slovenije, pa je tako, nakon propuštenog nastupa na otvorenju domaće sezone, Bubnič slavio i u nacionalnom slovenskom prvenstvu.

Nakon dvije bodovne vožnje Bubnič je bio za 7,386 sekundi brži od drugoplasiranog domaćeg natjecatelja Damira Nakića (AK Ina Delta Zagreb) kojem je ovo bio prvi nastup u Kategoriji II bolidom „Radical SR3 RS“, dok je i treće mjesto pripalo formulašu Splićaninu Petru Dajaku (AK Solin) koji je Formulom Gloria C8F za pobjednikom zaostao  12,670 sekundi.

Nakon zimske pauze željno je očekivan novi dvoboj mladog Delničana Bojana Juranića, odnedavno člana AK Opatija Motorsport i iskusnog Riječanina Maria Jurišića, ove sezone na posudbi u AK Župa Dubrovačka.

Iako je u drugoj vožnji svojim novim „Audijem A4 STW 2.0“ Jurišić ostvario izvrsno vrijeme, najbolje u dvoboju (3:03,796 minuta) nije mu bilo dovoljno da prestigne Juranića koji je svojim preraženim „Renaultom Clio 2.0 Sport“ ostvario dvije ujednačene vožnje i s nepunom sekundom prednosti bio brži od Jurišića.
Oni su u „generalci“ zauzeli 4. i 5. mjesto, ali Juraniću je pripala pobjeda Kategorije I na otvorenju nove sezone hrvatskog prvenstva.

Treći u toj konkurenciji bio je prošlogodišnji prvak grupe E1 Denis Nišević (AK Župa Dubrovačka) u već znanom Renaultu Megane 2.0.

Hrvatski prvak Domagoj Pereković uz najbolju namjeru da nastupi i od početka brani status najboljeg morao se pokoriti tehnici i priznati probleme.

Ostao je bez bodova u startu, a ista je sudbina zadesila, ali tijekom prve vožnje prvaka grupe N Puljanina Sašu Radolu (mjenjač) i Matuljca Mladena Sigurnjaka (motor), višestrukog pobjednika domaćeg prvenstva povijesnih vozila.

Grupu N, tako je željno, ali pomalo lakše od očekivanog, dobio domaći natjecatelj Dario Šamec (AK Zagorje) u Peugeotu 206 RC 2.0 ispred mladih snaga hrvatskog auto sporta Istrana Matije Brkljačića (AMK No Traction Pula)  i Maurizia Cvitića (Istra racing team Pazin).

U grupi A hrvatskog prvenstva do pobjede je stigao nekadašnji prvak Duško Banjeglav (AK Delta Timing Zagreb) ispred također nekadašnjeg prvaka Svena Gorupa (AKK Zanatlija) i aktualnog Splićanina Ante Alduka (AK Dubrovnik racing).

U konkurenciji 18 klubova put još jednom novom naslovu začeli su članovi AK Dubrovnik racing, ispred zagrebačkih klubova Zanatlija i Ina Delta.

U konkurenciji povijesnih vozila  pobjedom je slavio Dorijan Kljun (AK Opatija) u nekadašnjem Sigurnjakovom VW Golfu GTI 1.6, ispred Antonia Hernauta (Zanatlija) i Lorenza Martincicha (AKORK Skok racing 1993 Gambetići). Ekipno slavlje najbrojnije ekipe državnih prvaka AK Opatija.

Uspješnu organizaciju na legendarnoj stazi, pod pokroviteljstvom Krapinsko-zagorske županije 25. puta u nizu ostvarila je vrijedna ekipa zagrebačkog Autokluba Ina Delta svesrdno potpomognuta domaćinom Općinom Stubičke Toplice.

Natjecanje je uspješno privelo kraju 54 vozača, a upisano je tek jedno izlijetanje Igora Mandića, bez posljedica po vozača.

Uz državna prvenstva Hrvatske i Slovenije utrka je bodovana i za  FIA CEZ Prvenstvo Srednjeeuropske zone povijesnih vozila, te Alpe Adria Hill Climb Trophy, a održan je i „6.Robićev oldtimer memorijal“ kao ispit točnosti u sjećanje na legendarnog hrvatskog automobilistu.

Hrvatsko prvenstvo nastavlja se kroz desetak dana u Skradinu.

Rezultati – ukupno: 1. Bubnič (Slovenija, Lancia Delta HF Integrale) 5:48,209 minuta (zbroj vremena dvije vožnje), 2. Nakić (AK Ina Delta Zagreb, Radical SR3 RS) +7,386, 3. Dajak (AK Solin, Formula Gloria C8F) +12,670, 4. Juranić (AK Opatija Motorsport, Renault Clio 2.0 Sport) +21,262, 5. Jurišić (Audi A4 STW 2.0) +21,330, 6. Nišević (oba AK Župa Dubrovačka, Renault Megane 2.0) +22,998, 7. Čuden (Renault Clio) +29,412, 8. Pogačar (VW Golf 1) +29,812, 9.Prek (svi Slovenija, Honda Civic TypeR) +32,390, 10.Kopajtić (AK Rijeka, Zastava Yugo 1.6) +35,065,...

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.