Laszlo Szasz dominirao u Cazinu, Opatijac Bojan Juranić preuzeo vodstvo u prvenstvu

Utorak, 31. srpnja 2018. 19:43 Napisao/la  Miroslav Krpan
Bojan Juranić
Bojan Juranić Foto: Miroslav Krpan

 

U konkurenciji 99 vozača iz pet europskih zemalja na 19. Velikoj nagradi Cazina 2018., u susjednoj Bosni i Hercegovini, međunarodnoj auto utrci na brdskoj stazi nadomak Cazina, brojem, ali i rezultatima dominirali su hrvatski automobilisti.

Bilo ih je čak 47 iz 18 klubova, a ukupnu je pobjedu očekivano upisao mađarski internacionalac Laszlo Szasz, član Autokluba „Dubrovnik racing“, koji je svojom formulom „Reynard Zyteck F3000“ ostvario, tijekom druge vožnje i najbolji rezultat dana prošavši „krajiškom zmijom“, kako „tepaju“ tamošnjoj stazi, dugoj 3.870 metara, za 2:08,824 minute.

Uz neznatno slabijim vremenom prve vožnje, u konačnom je poretku slavio ukupnom prednošću od 17,508 sekundi ispred drugolasiranog Zagrepčanina Domagoja Perekovića (AKK Zanatlija), ujedno pobjednika Kategorije I turističkih automobila u Mitsubisi Lanceru Evo IX.

Pereković, kao branitelj naslova hrvatskog prvaka, tako je ostvario drugu svoju generalku PH u kategoriji i tek neznatno smanjio zaostatak za konkurencijom.

Tri sekunde slabiji od njega bio je još jedan od pobjednika ove sezone Dejan Dimitrijević (AKK Velika Gorica) kojeg ovoga puta nije izdao njegov „Seat Leon R32 Turbo“.

Treće mjesto i novih šest bodova omogućili su Delničanu Bojanu Juraniću, članu AK Opatija Motorsport, koji vozi „Renault Clio Sport“, proboj na čelnu poziciju poslije pet (od osam) utrka Prvenstva Hrvatske.

Zbog tehničkih problema tijekom treninga na svom Mitsubishi Lanceru Evo IX, od nastupa je odustao do vodeći Tomislav Muhvić (AKK Petar Klepac) i tako sada zaostaje jedan bod iza Juranića, a s njim se bodovno izjednačio i Denis Nišević (AK Župa Dubrovačka), vodeći grupe E1.

Hrvatski prvak i lider prvenstva grupe A Splićanin Ante Alduk (AK Dubrovnik racing) izletio je bez posljedica sa staze, ostao bez bodova, ali zahvaljujući dosadašnjim nastupima zadržao vodeću poziciju u grupi.

Pobijedio je Đivo Franić (AK Dubrovnik racing), a na ljestvici su napredovali Ivan Batalić (Solin) i Đuro-Pavo Žmirak (AK Ragusa racing).

Grupu N dobio je branitelj naslova prvaka Puljanin Saša Radola (AMK No Traction), a drugim se mjestom na vodeću poziciju probio Ivan Sentić (AK Ragusa racing), potisnuvši tako do sada vodećeg Mara Franića (AK Dubrovnik racing).

Pored Niševića i Juranića izvrsnim šestim mjestom „generalke“, u grupi E1 na treće se mjesto probio Dejan Kopajtić (AK Rijeka).

Laszlo Szasz ovom, trećom pobjedom u nizu preuzeo je vodeću poziciju prvenstva Kategorije II (formule i prototipovi) nakon odustajanja Zagrepčanina Damira Nakića koji je imao tehničkih problema uoči starta na svom „Radicalu SR3 RS“. Novom pobjedom ekipa Autokluba Dubrovnik racing nastavila je svoju dominaciju u domaćem brdskom prvenstvu.

S novom se pobjedom iz Cazina kući na Učku vraća Matuljac Mladen Sigurnjak (AK Opatija) u Prvenstvu povijesnih automobila.

S dvije izvrsne i ujednačene vožnje u „VW Golfu II GTI 1.8“ na drugo i treće mjesto potisnuo je vozače AKK Rogoznice Antu Gaćinu i Franu Jukića.

Novom ekipnom pobjedom Autoklub Opatija učvrstila je lidersku poziciju ispred AK Rogoznica.

Najbolje hrvatske brdske vozače novi nastup očekuje kroz mjesec dana u susjednoj Sloveniji kada se u Ilirskoj Bistrici 1. i 2. vozi pretposljednja utrka FIA Prvenstva Europe na brdskim stazama, ali i bodovna PH.

Rezultati – ukupno: 1. Szasz (AK Dubrovnik racing, Reynard Zyteck F3000) 4:20,930 minuta (zbroj vremena 2 vožnje), 2. Pereković (AKK Zanatlija, Zagreb, Mitsubishi Lancer Evo IX) +17,506 sekundi, 3. Dimitrijević (AKK Velika Gorica, Seat Leon R32 Turbo) +21,237, 4. B. Juranić (AK Opatija Motorsport, Renault Clio Sport) +23,132, 5. Nišević (AK Župa Dubrovačka, Renault Megane) +27,448, 6. Kopajtić (AK Rijeka, Yugo 1.6 16V) +27,929, 7. Andrejević (AK Opatija, Fiat Punto) +32,046, 8. Ljubijankić (BiH, Honda Civic TypeR) +32,048, 9. Ambruz (Slovačka, Mitsubishi Lancer Evo IX) +32,083, 10. V. Prodan (AK Opatija Motorsport, VW Polo WRC Proto) +32,195.

Koristimo kolačiće
Na našoj web stranici koristimo kolačiće. Neki od njih su neophodni za rad stranice, dok nam drugi pomažu poboljšati ovu stranicu i korisničko iskustvo (kolačići za praćenje). Možete sami odlučiti želite li dopustiti kolačiće ili ne. Imajte na umu da ako ih odbijete, možda nećete moći koristiti sve funkcije stranice.